Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Opzeggen lukt niet.
Details
Klacht
Ik heb het abonnement van mijn schoonmoeder opgezet in september. Ik krijg een email dat ik heb opgezegd en dat ik terug wordt gebeld. Het abonnement stopt niet. 3 maand zeg ik het weer op en weer een email dat ik heb opgezegd en dat ik terug wordt gebeld. Het abonnement stopt niet. Ik bel op en krijg te horen dat ze een bewijs van overlijden nodig hebben van mijn schoonvader terwijl het abonnement al lang is overgezet naar mijn schoonmoeder. Ondertussen de incasso gestorneerd en vervolgens krijg ik een aanmaning gericht aan mijn schoonvader terwijl de emails aan mijn schoonmoeder gericht zijn. Vervolgens wordt weer geld afgeboekt. Bij telefonische navraag blijkt het bestand van mijn schoonmoeder al verwijderd te zijn en kan ik niet op zaterdag worden geholpen omdat de afdeling dicht is. Dit kan niet intern bij hen opgelost worden en ik moet op een andere dag weer bellen. Kortom, ik ben al 7 maanden bezig om het abonnement op te zeggen maar bij Telfort kunnen ze het niet oplossen.Gewenste oplossing
Graag een brief dat ik heb opgezegd en stoppen met incasso's. Een excuus is ook op zijn plaats want mijn schoonmoeder (75 jaar, weduwe) is zo langzamerhand aardig overstuur.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.