Opgelost door Telfort: Opzeggen lukt niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 297079
Gebruiker
Rlc
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb het abonnement van mijn schoonmoeder opgezet in september. Ik krijg een email dat ik heb opgezegd en dat ik terug wordt gebeld. Het abonnement stopt niet. 3 maand zeg ik het weer op en weer een email dat ik heb opgezegd en dat ik terug wordt gebeld. Het abonnement stopt niet. Ik bel op en krijg te horen dat ze een bewijs van overlijden nodig hebben van mijn schoonvader terwijl het abonnement al lang is overgezet naar mijn schoonmoeder. Ondertussen de incasso gestorneerd en vervolgens krijg ik een aanmaning gericht aan mijn schoonvader terwijl de emails aan mijn schoonmoeder gericht zijn. Vervolgens wordt weer geld afgeboekt. Bij telefonische navraag blijkt het bestand van mijn schoonmoeder al verwijderd te zijn en kan ik niet op zaterdag worden geholpen omdat de afdeling dicht is. Dit kan niet intern bij hen opgelost worden en ik moet op een andere dag weer bellen. Kortom, ik ben al 7 maanden bezig om het abonnement op te zeggen maar bij Telfort kunnen ze het niet oplossen.

De oplossing

Graag een brief dat ik heb opgezegd en stoppen met incasso's. Een excuus is ook op zijn plaats want mijn schoonmoeder (75 jaar, weduwe) is zo langzamerhand aardig overstuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Rlc
    Datum
    Nog steeds niks gehoord van telfort. Typisch.
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer La Crois,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rlc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Per telefoon (26/3) is toegezegd: opzegging per september 2017. Abonnementsgeld vanaf september wordt terug gestort. Per mail is 26/3 twee maal een bevestiging binnen gekomen dat het abonnement per 26/4/18 wordt beëindigd. Op 31/3 is nog geen geld terug gestort. Er is geen schriftelijke bevestiging of mail dat het abonnement per 9/17 is opgezegd bij ons binnengekomen. Nog maar even afwachten dus. Zoals ik er nu tegenaan kijk: Klachtenplatform van de consumentenbond werkt goed. Bij Telfort is en blijft het een zootje. Na enige tijd is bijna het volledige bedrag terug gestort. We laten het maar zo. Eindelijk verlost van dit abonnement.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen