Klacht Telfort: opzeggen mobiel abonnement 85 jarige

eric129

Mijn 85 jarige moeder heeft haar mobiele abonnement opgezegd. Toch word er geld van haar rekening afgeschreven. Ik heb gebeld maar kan als zoon niets doen moet ze zelf contact opnemen. Dit lukt niet vanwege haar leeftijd. Telfort geeft aan dan niets te kunnen doen en hebben ook geen alternatief. Mail gestuurd met klacht, geen reactie, weer gebeld zelfde verhaal. Ma krijgt aanmaningen. Met behulp buurmen na 1 uur contact met telfort. Ze mag niet opzeggen totdat ze betaald heeft. Ik weer gebeld. weer afgescheept mat dat ze niet kunnen doen. Willen of kunnen niet doorverbinden met iemand die dat wel kan. Ben erg boos op hoe er met een 85 jarige wordt omgegaan.

Schande om zo met een 85 jarige om te gaan, haar te chanteren en op haar leeftijd zo verdrietig en onmachtig te maken.

opzegging accepteren, excuses aanbieden en openstaande factuur nietig verklaren. En je diep schamen. Zorgen dat de oudere Nederlander makkelijk kan opzeggen, het woord service nog eens doornemen. Je niet verschuilen achter procedures maar oplossingen bedenken.

Telfort
    Geachte heer Schaap,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)