Opgelost door Telfort: opzeggen mobiel abonnement ivm emigreren

Petra

Ik heb een mobiel abonnement van twee jaar maar nu ga ik onverwachts emigreren. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice over het bewijs van uitschrijving dat ik zou moeten aanleveren om mijn contract zonder afkoopsom op te zeggen. Ook ben ik bij de Telfort winkel in Zwolle geweest hiervoor en die beaamde het. Vervolgens krijg ik net een brief van het hoofdkantoor met een afkoopsom van €400,-. Klantenservice weer gebeld (inmiddels zeker 10,- belkosten) en nu wordt mij opeens verteld dat emigreren geen geldige reden is om je contract voortijdig op te zeggen. Dit betekent dat ik een jaar lang 30,- per maand weg kan gooien, want ik kan mijn abonnement niet gebruiken in het buitenland. En Telfort steekt 30,- p.m. in z'n zak want ik zal geen seconde bellen of internetten. Ik ben al zeker tien jaar tevreden klant bij Telfort, maar deze afhandeling slaat helemaal nergens op. Ik voel me een nummertje en geen klant.

Ik wil mijn abonnement met bewijs van uitschrijving kunnen opzeggen zoals het met mij besproken is. Dus zonder afkoopsom en mijn leasetoestel overnemen voor de marktwaarde die Telfort er nu voor heeft staan.

Telfort
    Geachte mevrouw Hekkenberg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Hekkenberg, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Petra
    In eerste instantie bleef Telfort mij afdoen met een onpersoonlijke brief/mail. Na wederom contact te hebben gehad met het KPN Case Management team werd ik teruggebeld door Telfort en zijn ze me zover mogelijk tegemoet gekomen. Bedankt

Petra

Ook een klacht indienen over Telfort?