Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: opzeggen mobiel abonnement ivm emigreren
Details
De klacht
Ik heb een mobiel abonnement van twee jaar maar nu ga ik onverwachts emigreren. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice over het bewijs van uitschrijving dat ik zou moeten aanleveren om mijn contract zonder afkoopsom op te zeggen. Ook ben ik bij de Telfort winkel in Zwolle geweest hiervoor en die beaamde het. Vervolgens krijg ik net een brief van het hoofdkantoor met een afkoopsom van €400,-. Klantenservice weer gebeld (inmiddels zeker 10,- belkosten) en nu wordt mij opeens verteld dat emigreren geen geldige reden is om je contract voortijdig op te zeggen. Dit betekent dat ik een jaar lang 30,- per maand weg kan gooien, want ik kan mijn abonnement niet gebruiken in het buitenland. En Telfort steekt 30,- p.m. in z'n zak want ik zal geen seconde bellen of internetten. Ik ben al zeker tien jaar tevreden klant bij Telfort, maar deze afhandeling slaat helemaal nergens op. Ik voel me een nummertje en geen klant.De oplossing
Ik wil mijn abonnement met bewijs van uitschrijving kunnen opzeggen zoals het met mij besproken is. Dus zonder afkoopsom en mijn leasetoestel overnemen voor de marktwaarde die Telfort er nu voor heeft staan.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.