Opgelost door Telfort: Opzeggen tellefonie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 21606
Gebruiker
lucas27010
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Ik heb meerdere malen gebeld met de klantenservice van telfort , om mijn telefonie op te zeggen omdat te veel storingen heb met het internet . Telfort zou dit probleem oplossen door telefonie op te zeggen maar dit is niet gebeurt meerdere klantenservice medewerkers zeggen van niets te weten willen niets en denken allemaal aan hun tijd met de klant. Nu ben ik van plan alles op te zeggen omdat ik 0% service krijgt maar wel 100% de rekening aan belkosten en facturen .

Gewenste oplossing

dat telefonie opgezegt word wat mij beloofd is zo niet zeg ik alles op kosten van telfort
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van der Padt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    lucas27010
    Datum
    ja de klacht is ontvangen maar iets aan doen dat het afgesloten word is te moeilijk en een firm ware update werkt niet wor de verbinding alleen maar slechter van wat er nu dus is gebeurd
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van der Padt,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    lucas27010
    Datum
    er is contact geweest maar ter vergeefs ik heb nu al mijn medewerking verleend nu ga ik een juridische brief naar telfort sturen dat de dienst nog niet naar behoren werkt en ik er dan ook koste loos van af wil anders laat ik het bij de rechter komen
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van der Padt,Uw vraag/ klacht heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    lucas27010
    Datum
    de eerdere klacht was nog niet voeldoende afgehandeld nu in middels heb ik mijn gelijk gekregen met dreigen naar de rechte zou stappen maar zo ver hoefde het niet te komen gelukkig dit probleem is nu hele maal opgelost ik ben blij met me werkend internet van telfort bedankt voor het uit voeren van mijn wens
  7. Auteur
    lucas27010
    Datum
    dank je wel desiree mol klantreactie kpn voor u handelen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen