Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: OPZEGGEN VAN MOBIEL ABONNEMENT BIJ TELFORT IVM EMIGREREN
Details
De klacht
Ik heb een SIM only abonnement met telfort, met ingang datum 27-09-2015. ( 150 minuten gratis bellen, onbeperkt SMS en 500 MB)Die is geldig tot 27-09-2017. Voor familie reden ga ik emigreren naar Argentinië, en volgens Telfort kan ik niet mijn abonnement opzeggen. Ik moet die afkopen. Hoe is het mogelijk dat ik wel mijn zorg verzekering kan opzeggen en niet mijn mobiel? I wil niet bijn 400 euro betalen voor een abonnement die ik niet meer kan gebruiken.De oplossing
Ik wil mijn abonnement opzeggen vanaf 01-07-2016.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.