Klacht Telfort: Opzeggen

SaidBouzz

Geachte,

Op 17 april jl. heb ik een e-mail van jullie ontvangen dat de tarieven gewijzigd werden maar dat ik kosteloos kon opzeggen. Ik heb toen op 24 April contact gehad met één van jullie collega's op de klantenservice. Ik heb toen duidelijk een paar keer gevraagd, dus ik ontvang niet achteraf een rekening, ik moet niet betalen voor contractbreuk etc. Mij werd keer op keer verteld dat dit absoluut niet het geval zou zijn. PRIMA!.

Vandaag 27 mei jl. ontvang ik een e-mail over mijn opzegging en dat ik voor de einddatum van mijn contract opstap en ik daarop een afkoopsom krijg voor de resterende maanden. Dit is in tegenstrijd met wat mij eerder verteld is. Dus ik heb weer contact gehad met de klantenservice van jullie, en mij word doodleuk verteld dat ik NIET eerder contact gehad heb met jullie, niet heb opgezegd maar ben overgestapt en ik daarom alle resterende termijnen wel in rekening gebracht krijg.

Ik ga hier dus zeker niet akkoord mee, ik weet voor 100% zeker dat ik jullie vroegtijdig gebeld heb. Ik heb wel 4x gevraagd of ik echt geen kosten achteraf zou krijgen en mij is verzekerd van niet en dan toch gaat het mis. Ik krijg nu zelfs het idee dat het opstappen maar een trucje is om klanten even extra kosten in te jagen.

Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen?

Ik wil geen kosten betalen voor de contractbreuk.

Ook een klacht indienen over Telfort?