Klacht Telfort: Opzegging abonnement niet alleen bevestigen maar per direct effectueren.

Klachtnummer
# 296474
Gebruiker
M.A. Kartasasmita
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Opzegging abonnement mobiel schriftelijk bevestigd door Telfort op 14 december 2017 maar er wordt nog steeds geld afgeschreven van mijn rekening.

De oplossing

Geen geld afschrijven van de rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kartasasmita,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Kartasasmita,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen