Opgelost door Telfort: Opzegging abonnement wegens emigratie

Sperdina

Geachte heer/ mevrouw,

Ik heb al sinds jaren een abonnement van Telfort. Zowel mobiel als de vaste aansluiting met internet, telefonie en interactieve tv. Ik heb altijd netjes alle facturen op tijd betaald. Toen de einddatum van mijn vorige mobiel abonnement naderde kreeg ik verschillende aanbiedingen van Telfort om mijn mobiel abonnement te verlengen. In de winkel hebben ze me verder geholpen aan een twee-jarig abonnement met telefoon. Nu ga ik onverwachts emigreren en heb ik zowel telefonisch als schriftelijk Telfort laten weten dat ik mijn abonnement wil beëindigen met een bewijs van uitschrijving. Helaas krijg ik van Telfort een brief waarin totaal geen rekening wordt gehouden met mij als klant. Ik kan alleen het contract beëindigen met een afkoopsom van 657,93. Met andere woorden ik blijf iedere maand abonnementskosten betalen zonder dat ik er gebruik van kan maken!

Ik wil het abonnement beëindigen en eventueel de dagwaarde van de telefoon betalen dan wel telefoon terugsturen. Ik voel me gedupeerd en als Telfort bij zijn standpunt blijft stap ik naar de geschillencommissie!

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Ajhnejh,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Ajhnejh,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Sperdina
    Klacht naar tevredenheid afgehandeld

Ook een klacht indienen over Telfort?