Opgelost door Telfort: Opzegging abonnement wegens emigratie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 164754
Gebruiker
Sperdina
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/ mevrouw,

Ik heb al sinds jaren een abonnement van Telfort. Zowel mobiel als de vaste aansluiting met internet, telefonie en interactieve tv. Ik heb altijd netjes alle facturen op tijd betaald. Toen de einddatum van mijn vorige mobiel abonnement naderde kreeg ik verschillende aanbiedingen van Telfort om mijn mobiel abonnement te verlengen. In de winkel hebben ze me verder geholpen aan een twee-jarig abonnement met telefoon. Nu ga ik onverwachts emigreren en heb ik zowel telefonisch als schriftelijk Telfort laten weten dat ik mijn abonnement wil beëindigen met een bewijs van uitschrijving. Helaas krijg ik van Telfort een brief waarin totaal geen rekening wordt gehouden met mij als klant. Ik kan alleen het contract beëindigen met een afkoopsom van 657,93. Met andere woorden ik blijf iedere maand abonnementskosten betalen zonder dat ik er gebruik van kan maken!

Gewenste oplossing

Ik wil het abonnement beëindigen en eventueel de dagwaarde van de telefoon betalen dan wel telefoon terugsturen. Ik voel me gedupeerd en als Telfort bij zijn standpunt blijft stap ik naar de geschillencommissie!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ajhnejh,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ajhnejh,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Sperdina
    Datum
    Klacht naar tevredenheid afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen