Opgelost door Telfort: Opzegging na 8 jaar !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149824
Gebruiker
Muzzi
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hoi ik ben al 8 jaar klant bij jullie vorige jaar in augustus heb ik gebeld met jullie over klachten etc dat mijn internet heel slecht was meerdere keren hebben we gezamenlijk gezocht naar een oplossing. Helaas is dit niet gelukt. In augustus heb ik contact gehad met jullie om op te zeggen toen is er een reden gevraagd dit heb ik aangegeven de oplossing was een Wi-Fi repeater. Ik heb in goede trouw toch van de opzegging af gezien om het te proberen. Helaas maakte dit geen enkel verschil. Daarna ben ik gebeld door jullie klanten service en ook aangegeven en zij gaf ook aan dat zij over de klant tevredenheid van mijn aansluiting ging. Zij heeft 3 maanden gratis film kanalen aangeboden

De oplossing

Eerlijk handelen en niet zomaar een slot factuur sturen ! Ik heb 8 jaar lang netjes betaald voor geleverde diensten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Muzzi
    Datum
    Volledig verhaal heb ik ook als klacht ingediend bij Telfort. Als ik vandaag na ontvangt van mijn factuur niet had gebeld met Telfort moest ik ook nog voor de modem en tv ontvanger betalen. Vandaag gelijk opgestuurd lekker duidelijk.!!! Het gaat erom als ik wist van de totale kosten waarom zou ik daar nu problemen over maken. Dan is dit toch al bekend bij me!
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Pancar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  3. Auteur
    Muzzi
    Datum
    Super en eerlijk naar alle tevredenheid afgehandeld door Telfort. Super !
  4. Auteur
    Muzzi
    Datum
    Telfort heeft snel gereageerd en het misverstand opgelost. ;)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Muzzi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen