Opgelost door Telfort: Opzegging na 8 jaar !

Muzzi

Hoi ik ben al 8 jaar klant bij jullie vorige jaar in augustus heb ik gebeld met jullie over klachten etc dat mijn internet heel slecht was meerdere keren hebben we gezamenlijk gezocht naar een oplossing. Helaas is dit niet gelukt. In augustus heb ik contact gehad met jullie om op te zeggen toen is er een reden gevraagd dit heb ik aangegeven de oplossing was een Wi-Fi repeater. Ik heb in goede trouw toch van de opzegging af gezien om het te proberen. Helaas maakte dit geen enkel verschil. Daarna ben ik gebeld door jullie klanten service en ook aangegeven en zij gaf ook aan dat zij over de klant tevredenheid van mijn aansluiting ging. Zij heeft 3 maanden gratis film kanalen aangeboden

Eerlijk handelen en niet zomaar een slot factuur sturen ! Ik heb 8 jaar lang netjes betaald voor geleverde diensten.

Muzzi
    Volledig verhaal heb ik ook als klacht ingediend bij Telfort. Als ik vandaag na ontvangt van mijn factuur niet had gebeld met Telfort moest ik ook nog voor de modem en tv ontvanger betalen. Vandaag gelijk opgestuurd lekker duidelijk.!!! Het gaat erom als ik wist van de totale kosten waarom zou ik daar nu problemen over maken. Dan is dit toch al bekend bij me!
    Telfort
    Geachte heer Pancar,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Muzzi
    Super en eerlijk naar alle tevredenheid afgehandeld door Telfort. Super !
    Muzzi
    Telfort heeft snel gereageerd en het misverstand opgelost. ;)

Muzzi

Ook een klacht indienen over Telfort?