Klacht Telfort: Opzegging telefoonabonnementen niet goed verwerkt door Telfort

H.W. van der Haar

Wij hebben 2 telefoonabonnementen opgezegd bij Telfort. Dit kon niet telefonisch/ schriftelijk, maar daarvoor moesten we terug naar de Telfortwinkel in Hilversum.
Inmiddels geld teruggekregen alleen nu blijkt dat de aanvraag van het abonnement nog steeds niet is geannuleerd. Weer fout Telfortwinkel in Hilversum. Bij de klantenservice van Telfort zeggen ze dat wij weer terug moeten naar de Telfortwinkel in Hilversum. Belachelijk toch. Maakt Telfort de ene fout naar de andere en dan moet de klant het maar zelf zien op telossen. Telfort neem je verantwoording!

De opzegging op de juiste wijze nu snel verwerken zodat nummerbehoud niet in gevaar komt.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van der Haar,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Van der Haar,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

H.W. van der Haar
De klacht is niet afgehandeld. Er is geen contact geweest met een behandelaar van KPN/ Telfort.

Ook een klacht indienen over Telfort?