Klacht Telfort: Opzegging telefoonabonnementen niet goed verwerkt door Telfort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356288
Gebruiker
H.W. van der Haar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben 2 telefoonabonnementen opgezegd bij Telfort. Dit kon niet telefonisch/ schriftelijk, maar daarvoor moesten we terug naar de Telfortwinkel in Hilversum.
Inmiddels geld teruggekregen alleen nu blijkt dat de aanvraag van het abonnement nog steeds niet is geannuleerd. Weer fout Telfortwinkel in Hilversum. Bij de klantenservice van Telfort zeggen ze dat wij weer terug moeten naar de Telfortwinkel in Hilversum. Belachelijk toch. Maakt Telfort de ene fout naar de andere en dan moet de klant het maar zelf zien op telossen. Telfort neem je verantwoording!

De oplossing

De opzegging op de juiste wijze nu snel verwerken zodat nummerbehoud niet in gevaar komt.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Haar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Haar,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.W. van der Haar
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is niet afgehandeld. Er is geen contact geweest met een behandelaar van KPN/ Telfort.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen