Opgelost door Telfort: Opzegging Telfort thuis abonnement niet mogelijk op bevestigde opzegdatum

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 450435
Gebruiker
Nadine
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 14 februari 2020 heb ik jullie een bericht gestuurd dat ik mijn abonnement voor Telfort thuis wil opzeggen per 31 mei 2020. Ik heb hier op 14 februari 9.40 uur een bevestiging per mail van gehad. Hierin staat ook dat jullie contact met mij zouden opnemen.
Het is nu 3 juni 2020 en ik heb tot op heden niets gehoord. Daarop heb ik de klantenservice gebeld. Ik heb gesproken met de klantenservice. Deze bevestigde dat de mail van 14 februari in jullie systeem staat. Maar er zou nog een mail gestuurd zijn waarin staat dat ik contact met jullie moet opnemen. Ook zou erin hebben gestaan dat de opzegging te vroeg gedaan zou zijn. Deze mail heb ik niet ontvangen.
Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat mijn opzegging ontvangen was, dit hebben jullie ook bevestigd! En daarbij zouden jullie contact met mij opnemen.
Om een lang verhaal kort te maken. Het komt er nu op neer dat ik pas 3 juli 2020 op kan zeggen en dat dit mijn probleem is volgens de klantenservice, omdat ik de mail niet heb ontvangen. Het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht per 31 mei 2020 op te zeggen. Ik ben het hier niet mee eens en vind het echt een schandalige manier om met klanten om te gaan.

De oplossing

Opzegging moet per 31 mei 2020 plaatsvinden zoals bevestigd in de mail van 14 februari 2020 door Telfort zelf.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Snoek-Verhoeff,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Snoek-Verhoeff,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nadine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telfort heeft na aanleiding van de klacht contact met mij opgenomen en het probleem opgelost door met terugwerkende kracht abonnementsgeld terug te storten. Ik ben blij dat het zo opgelost is.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?