Opgelost door Telfort: Opzegging Telfort thuis abonnement niet mogelijk op bevestigde opzegdatum

Nadine

Op 14 februari 2020 heb ik jullie een bericht gestuurd dat ik mijn abonnement voor Telfort thuis wil opzeggen per 31 mei 2020. Ik heb hier op 14 februari 9.40 uur een bevestiging per mail van gehad. Hierin staat ook dat jullie contact met mij zouden opnemen.
Het is nu 3 juni 2020 en ik heb tot op heden niets gehoord. Daarop heb ik de klantenservice gebeld. Ik heb gesproken met de klantenservice. Deze bevestigde dat de mail van 14 februari in jullie systeem staat. Maar er zou nog een mail gestuurd zijn waarin staat dat ik contact met jullie moet opnemen. Ook zou erin hebben gestaan dat de opzegging te vroeg gedaan zou zijn. Deze mail heb ik niet ontvangen.
Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat mijn opzegging ontvangen was, dit hebben jullie ook bevestigd! En daarbij zouden jullie contact met mij opnemen.
Om een lang verhaal kort te maken. Het komt er nu op neer dat ik pas 3 juli 2020 op kan zeggen en dat dit mijn probleem is volgens de klantenservice, omdat ik de mail niet heb ontvangen. Het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht per 31 mei 2020 op te zeggen. Ik ben het hier niet mee eens en vind het echt een schandalige manier om met klanten om te gaan.

Opzegging moet per 31 mei 2020 plaatsvinden zoals bevestigd in de mail van 14 februari 2020 door Telfort zelf.

Telfort
    Geachte mevrouw Snoek-Verhoeff,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte mevrouw Snoek-Verhoeff,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Nadine
Telfort heeft na aanleiding van de klacht contact met mij opgenomen en het probleem opgelost door met terugwerkende kracht abonnementsgeld terug te storten. Ik ben blij dat het zo opgelost is.

Ook een klacht indienen over Telfort?