Opgelost door Telfort: Opzegservice telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52030
Gebruiker
Soesilta Sieuw
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben per 2 januari 2014 overgestapt naar telfort en daarbij hebben wij ook gebruik gemaakt van de "opzegservice" van Telfort. Echter blijkt nu alleen ons oud internet abonnement te zijn beeindigd door Telfort en alle overige diensten (o.a. tv incl. Extra zenders) is door blijven lopen, waardoor ik uiteindelijk alles zelf heb opgezegd en daardoor ook onterecht abonnementsgeld heb betaald vanaf 2 januari 2014 tot 17 februari 2014.

De oplossing

Abonnementsgeld vanaf 2-1-2014 tot 17-2-2014 vergoeden die ik aan UPC heb moeten betalen, terwijl ik al gebruik maakte van de Telfort diensten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Sieuw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Sieuw, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Soesilta Sieuw
    Datum
    Telfort heeft een voorstel gedaan om 2 maanden gratis gebruik te maken van hun diensten.Als dat zo is dan is mijn klacht opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Soesilta Sieuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen