Opgelost door Telfort: Opzegservice telfort

# 52030
Soesilta Sieuw

Ik ben per 2 januari 2014 overgestapt naar telfort en daarbij hebben wij ook gebruik gemaakt van de "opzegservice" van Telfort. Echter blijkt nu alleen ons oud internet abonnement te zijn beeindigd door Telfort en alle overige diensten (o.a. tv incl. Extra zenders) is door blijven lopen, waardoor ik uiteindelijk alles zelf heb opgezegd en daardoor ook onterecht abonnementsgeld heb betaald vanaf 2 januari 2014 tot 17 februari 2014.

Abonnementsgeld vanaf 2-1-2014 tot 17-2-2014 vergoeden die ik aan UPC heb moeten betalen, terwijl ik al gebruik maakte van de Telfort diensten.

Telfort
    Geachte mevrouw Sieuw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Sieuw, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Soesilta Sieuw
    Telfort heeft een voorstel gedaan om 2 maanden gratis gebruik te maken van hun diensten.Als dat zo is dan is mijn klacht opgelost

Soesilta Sieuw

Ook een klacht indienen over Telfort?