Opgelost door Telfort: Overlijden doorgeven kan alleen per brief.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 285552
Gebruiker
R.A. Viejou
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder is overleden. Ik heb dat inmiddels al aan zo'n 20 instanties doorgegeven, telefonisch of digitaal. Alleen Telfort vereist een brief. Dat betekent dat ik nu printerinkt moet gaan kopen en een postzegel en het allemaal veel meer tijd gaat kosten. Veel frustratie in een tijd dat je toch al veel aan je hoofd hebt.

De oplossing

Gewoon digitaal of telefonisch een overlijden kunnen doorgeven.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Zanten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Zanten,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT`( namens Telfort )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.A. Viejou
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN heeft het abonnement gesloten en gaat kijken naar de procedure van Telfort. Was het ermee eens dat het volslagen onzinnig is dat dit niet telefonisch kan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen