Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Overschrijding bundel
Details
Klacht
Op mijn laatste factuur heb ik een rekening gekregen omdat ik buiten mijn bundel heb gebeld. Mijn belbundel van 300minuten loopt van 11/11/15-10/12/15. Nu heb ik verlengd en blijkt de verlenging op 6/12/15 te zijn ingegaan. De 300 belminuten worden dan evenredig verdeeld over de periode en dan blijkt dat ik vanaf 24/11/15-4/12/15 mijn bundel heb overschreden. Daarna bel ik weer binnen mijn bundel. Aan het eind van de periode kan ik zelfs beltegoed meenemen naar de volgende periode. (Totaal heb ik in de periode 11/11 t/m 11/12 294 minuten gebeld. Helaas heb ik nooit een bevestiging gehad wanneer mijn nieuwe abonnement in zou gaan en ook geen uitleg over het verrekenen van beltegoed. Nu is mijn overschrijding van beltegoed (waarvan ik van mening ben dat het geen overschrijding is) € 13,20. Graag had ik hiervoor een correctie.Gewenste oplossing
Kwijtschelding van overschrijding beltegoed.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.