Opgelost door Telfort: Overschrijding bundel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143196
Gebruiker
KeesS
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Op mijn laatste factuur heb ik een rekening gekregen omdat ik buiten mijn bundel heb gebeld. Mijn belbundel van 300minuten loopt van 11/11/15-10/12/15. Nu heb ik verlengd en blijkt de verlenging op 6/12/15 te zijn ingegaan. De 300 belminuten worden dan evenredig verdeeld over de periode en dan blijkt dat ik vanaf 24/11/15-4/12/15 mijn bundel heb overschreden. Daarna bel ik weer binnen mijn bundel. Aan het eind van de periode kan ik zelfs beltegoed meenemen naar de volgende periode. (Totaal heb ik in de periode 11/11 t/m 11/12 294 minuten gebeld. Helaas heb ik nooit een bevestiging gehad wanneer mijn nieuwe abonnement in zou gaan en ook geen uitleg over het verrekenen van beltegoed. Nu is mijn overschrijding van beltegoed (waarvan ik van mening ben dat het geen overschrijding is) € 13,20. Graag had ik hiervoor een correctie.

Gewenste oplossing

Kwijtschelding van overschrijding beltegoed.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Sikkema,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    KeesS
    Datum
    Gebeld door KPN. Telfort zal contact met mij opnemen om de klacht af te handelen. Mocht ik er met Telfort niet uitkomen dan kon ik weer contact opnemen met KPN. Hiervoor heb ik naam en telefoonnummer gekregen. Tot zover nette afhandeling.
  3. Auteur
    KeesS
    Datum
    Ik heb reactie gehad van Telfort. Mijn klacht is gegrond verklaard en ik krijg bij de volgende rekening de betaalde verbruikskosten terug.
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Sikkema,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  5. Auteur
    KeesS
    Datum
    Vlotte en nette afhandeling.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen