Opgelost door Telfort: overstap naar andere provider (telecom)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99848
Gebruiker
José
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via de VASTELASTENDIENST.NL zijn we overgestapt van Telfort naar XS4ALL voor de levering van het alles-in-één-pakket. Het abonnement bij XS4ALL is ingegaan op 03-12-2014. Op 23-01-2015 kwamen we erachter dat het abonnement bij Telfort nog steeds doorliep. Na diverse telefoongesprekken met Telfort en XS4ALL werd duidelijk dat bij XS4ALL geen overstapservice was aangevraagd en dat het abonnement bij Telfort dus niet was opgezegd. Daarna hebben we hierover 3 maal een e-mailbericht gezonden naar de VASTELASTENDIENST. Tot nu toe hebben we nog geen enkele reactie ontvangen. Onze conclusie is dat de VASTELASTENDIENST.NL een waardeloos bedrijf is waar je geen zaken mee moet willen doen. Het bedrijf geeft 'Niet thuis' en we zijn door deze actie juist meer geld kwijt, terwijl het een besparing aan geld had moeten opleveren.

De oplossing

We weten nog steeds niet wie de overstapservice had moeten aanvragen. We voelen ons misleid en bedrogen. We willen graag dat de kosten (€ 100) die we teveel hebben betaald terugbetaald krijgen.

Wat ons ook steekt is het feit dat Telfort en XS4ALL beide dochterondernemingen van KPN zijn, maar ze behandelen elkaar alsof ze de grootste concurrenten zijn. We zijn erin teleurgesteld dat niet 1 van beide bedrijven ons coulant wil zijn. Eigenlijk zijn we zeer teleurgesteld in alle 3 bedrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Huisman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    José
    Datum
    Ik heb nog geen reactie ontvangen, terwijl ze binnen 5 werkdagen zouden reageren!
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Huisman, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 21 58.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    José
    Datum
    KPN heeft contact opgenomen. We krijgen €100 teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
José
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen