Klacht Telfort: Overstap naar Telfort mobiel, internet en tv met meerdere blunders, klachtenservice onbereikbaar

Buddy

4 augustus naar de Telfort winkel om met mobiel en tv, internet over te stappen naar Telfort, Diverse klachten nog geen oplossing;
- aansluiting lukt niet ivb huisnummer met toevoeging, na diverse communicatie lukt het toch
- Hier al aan gegeven dat aansluiten mij nooit zelf gaat lukken omdat er kabels getrokken moeten worden (dit meerdere malen aangegeven)
17 augustus,
- Contract Telfort word ontboden door Telfort via mail
- Word weer een nieuw contract opgesteld (per mail), alleen de korting is hierin niet verwerkt.
- Na bellen erkennen ze de fout maar ze kunnen het niet aanpassen, afspraak eerste factuur betalen, daarna wordt alles met terugwerkende kracht verrekend
- Eerste factuur Telfort mobiel, hier zitten €20,00 aansluitkosten bij dit is nooit gecommuniceerd.

Telfort regelt de overstap, en heeft oude provider opgezegd per 17 september
- Telfort geeft aan dat ze niet kunnen leveren vanaf 17 september maar vanaf 19 september.(3 dagen geen internet en tv)
22 september zou er een monteur komen, Guiddion(monteur van Telfort) zegt deze monteur 22 september in de ochtend af door hun fout.
25 september nieuwe afspraak monteur, monteur moet kabel leggen (dit heb ik al een aantal keer bij Telfort aangegeven) legt kabel en komt er achter dat er geen signaal op de kabel staat (fout gemeente volgens hem) Monteur wil weg en wil dat er €17,50 per kwartier betaald word voor het leggen van een kabel terwijl nog niets werkt. besluit niet te betalen monteur knipt kabels door laat een rommel achter thuis en vertrekt.
Waarom heb ik al vaker aangegeven dat ik het niet zelf kan omdat er een kabel gelegd moet worden en is mij nooit verteld dat daar kosten voor zijn.
daarbij wie is de opdrachtgever van de monteur telfort of ik, normaal betaald opdrachtgever monteur? indien anders had dit vermeld moeten worden?!
ondertussen 8 dagen zonder internet en tv en nog geen oplossing.

om nog maar niet te spreken over de slechte telefonische klanten service, en een onbereikbare klachtenafdeling. die mij wel een paar keer heeft gebeld tijdens werktijd (helaas dan kan ik niet opnemen)

Stap 1 contact met mij
Stap 2 dat het kosteloos werkend wordt gemaakt (als ze niet kunnen aansluiten dit erkennen en het contract opgezegd kan worden
Stap 3 Dat er gesproken word over een oplossing van aansluitkosten mobiel
Stap 4 Een compensatie voor de dagen zonder tv en Internet (ik heb een bedrijf aan huis)

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Henkelman,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?