Klacht Telfort: overstappen naar Telfort glasvezel

nightrider

We zouden op 26 mei overstappen van Kpn naar Telfort glasvezel. Op 16 mei staat er een monteur voor de deur die in de wijkcentrale de boel heeft over gezet en een modem komt instaleren. Gevolg : geen telefoon en na veel heen en weer gebel TV en internet. Op 20 mei brief thuis van telfort dat we op 26 worden afgesloten? Na heel veel bellen mob. snapt op 24 mei eindelijk iemand dat we een nieuwe klant zijn en belooft dat op 26 mei alles goedkomt. Nummer portering gaat door en vervolgens worden we afgesloten op 26 mei. Nu 27 mei na veel bellen krijgen we te horen dat we 4 tot 6 weken moeten wachten. Telefonistes weten het ook niet meer In mijn beleving zoek een andere provider MAAR GEEN TELFORT

Graag komplete vergoeding voor het bellen en excusses voor alle tramalant en graag een aansluiting bij een ander mijn vertrouwen is kompleet weg

Telfort
    Geachte heer Van Schalm,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    nightrider
    Telefoon gehad van kpn . Klacht doorgestuurd naar telfort. Ik wacht op reactie van telfort.
    nightrider
    Telfort beticht ons telefonisch (susanne, komt haar afspraken niet na) van contractbreuk,maar het tegenovergestelde is waar. Wij hebben inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld,en Telfoert kan alleen nog schriftelijk reageren
    Telfort
    Geachte heer Van Schalm, Telfort zal u schriftelijk bevestigen waarom u bent afgesloten.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    nightrider
    Telefoon ontvangen van KPN niet van Telfort.Er is inmiddels bevestigd dat Telfort een fout heeft gemaakt .Dit word schriftelijk bevestigd doorKPN. in afwachting.
    Telfort
    Geachte heer Van Schalm, Er volgt nog een schriftelijke bevestiging van Telfort.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    nightrider
    Inmiddels weer contact gehad met KPN. Ze zeggen dat bij telfort de zaak is overgedragen aan iemand anders.Ik heb nu een rekening ontvangen van 30 euro voor 10 dagen gebruik van TV en Internet,terwijl er 55 euro is afgeschreven. Lijkt me wel heel erg veel.dan laat ik een rekining van 62 euro mobile telefoon nog buiten beschouwing.Nog steeds geen excuusbrief en verrekening. in afwachting
    Telfort
    Geachte heer Van Schalm, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?