Opgelost door Telfort: Overstappen van tele2 naar telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98550
Gebruiker
ES55
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ze hebben niet optijd mijn oude internet verbinding stop gezet,
Toen ik telfort hierover had gebeld zijden ze dat ik een contactformulier moest invullen en dat het dan zou goed komen,maar dit heeft niet geholpen ik wil hiermee ook niet dagen mee bezig zijn ik heb ook een leven, mensen wees opgepast overstap kunnen ze niet goed regelen en als ze weten dat ze fout zitten krijg je geen reactie.

De oplossing

Mijn geld terug betalen wat ik aan tele2 heb betaald

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Saglam,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Saglam, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    ES55
    Datum
    ik moest aan tele 2 betalen omdat ik mijn contract heb beeindigd binnen 1 jaar, zegt tele 2 dan, terwijl ik bij tele 2 al 5 jaar zat,
    Omdat telfort het vervelend vond voor mijn hebben ze dat bedrag verrekend met mijn maand bedrag,
    netjes afgehandeld door telfort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ES55
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?