Klacht Telfort: Overstappen wordt zeer bemoeilijkt zo niet onmogelijk gemaakt

H. Greven

Ik heb een storing op mijn ADSL modem. Telfort wil deze alleen vervangen na afsluiten nieuw jaarabonnement. Overstappen naar een nieuwe provider, zoals Tele2, lukt niet omdat ik zogenaamd een ISDN lijn zou hebben. Die wordt overigens niet meer gebruikt. Telfort wil die lijn best omzetten, maar pas weer na het afsluiten van een nieuw jaarcontract. Ik zit dus zeker nog een jaar gevangen bij Telfort. De super-aanbieding die Telfort mij doet om mij als klant te behouden is nog steeds 120 euro per 2 jaar duurder dan Tele2. Van deze vendor lock in ben ik als consument helemaal niet gediend.

Ik wil kunnen overstappen van Telfort naar Tele2 voor Internet en Bellen.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Greven,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Greven, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    H. Greven
    Telfort kan deze klacht niet afdoende behandelen, omdat ik intussen ben overgestapt naar Ziggo. Hiermee ben ik onafhankelijk van ADSL en heb ik (hopelijk) snel weer stabiel internet. Nadeel voor mij is dat ik nu veel meer betaal. Telfort heeft excuses aangeboden voor de gang van zaken en een tegemoetkoming. Ik was tot dit akkefietje dik tevreden over Telfort, maar door de slechte afhandeling van mijn servicevraag is Telfort een klant kwijt.

H. Greven

Ook een klacht indienen over Telfort?