Klacht Telfort: Overstapservice werkt niet, dubbele kosten

Klachtnummer
# 329430
Gebruiker
EvaW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 29 september een Telfort abonnement aangevraagd en aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstapservice. Nu komt Telfort op 1 oktober met een email dat de overstapservice van KPN naar Telfort niet werkt, KPN heeft dat naar mij bevestigd en nu zit ik met dubbele kosten, terwijl mijn KPN abonnement wel is gestopt! Wel betalen, geen service. Ik wil van Telfort de dubbele kosten terug.

De oplossing

Abonnementskosten van KPN terugkrijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Willems,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen