Opgelost door Telfort: overstapservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65342
Gebruiker
RJ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen mei ben ik gaan zoeken naar een goedkopere tv en internet aanbieder ik kwam bij telfort uit en hun boden een overstapservice aan dat hun mijn abbonement bij KPN op zouden zeggen, echter kreeg ik deze maand nog een volle factuur waarop ik KPN heb gebeld en hun vertelde mij dat er niks was opgezegt. ik betaal dus nu tot juli door aan KPN.

Ik heb telfort hierover gemaild en het 1e mailtje bevatte het antwoord: u heeft niet aangegeven gebruik te willen maken van deze service.
toen ik bewijs meestuurde dat ik dat wel had aangegeven, kreeg ik als antwoord: wij konden het abbonement bij KPN niet opzeggen dit hebben wij vermeld in het contract wat wij hebben toegezonden, echter in dit contract staat hier niks over aangegeven.
Ik wil graag dat dit word opgelost, want ik vind dit geen gang van zaken.

De oplossing

Dat telfort gewoon hun fout toegeeft, en mij 1 maand factuurbedrag terugbetaald of een maand gratis zodat ik de extra rekening (door hun fout) kan betalen die ik nog bij KPN heb lopen.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Santen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    RJ
    Datum
    Prima en snel opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen