Opgelost door Telfort: overstapservice

RJ

Afgelopen mei ben ik gaan zoeken naar een goedkopere tv en internet aanbieder ik kwam bij telfort uit en hun boden een overstapservice aan dat hun mijn abbonement bij KPN op zouden zeggen, echter kreeg ik deze maand nog een volle factuur waarop ik KPN heb gebeld en hun vertelde mij dat er niks was opgezegt. ik betaal dus nu tot juli door aan KPN.

Ik heb telfort hierover gemaild en het 1e mailtje bevatte het antwoord: u heeft niet aangegeven gebruik te willen maken van deze service.
toen ik bewijs meestuurde dat ik dat wel had aangegeven, kreeg ik als antwoord: wij konden het abbonement bij KPN niet opzeggen dit hebben wij vermeld in het contract wat wij hebben toegezonden, echter in dit contract staat hier niks over aangegeven.
Ik wil graag dat dit word opgelost, want ik vind dit geen gang van zaken.

Dat telfort gewoon hun fout toegeeft, en mij 1 maand factuurbedrag terugbetaald of een maand gratis zodat ik de extra rekening (door hun fout) kan betalen die ik nog bij KPN heb lopen.

Telfort
    Geachte heer Van Santen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Prima en snel opgelost.

RJ

Ook een klacht indienen over Telfort?