Opgelost door Telfort: pakket 2 dagen later installeren dan de oplevering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 19724
Gebruiker
Anoniem
Datum
5 reacties

Details

De klacht

op 22 januari wordt mijn abonnement opgeleverd en pas op 24 januari kan de monteur pas komen installeren.
dit betekend dat ik 2 dagen zonder internet telefoon en tv zit.
wat is de oplossing ?
ik vraag dan om 2 ontvangers op te sturen voor het tv ontvangst en blijkt dat niet te kunnen.
telfort zegt dat niet te kunnen en het bedrijf wat het aansluit ook niet.
wat is hier de oplossing?

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Mos,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    heb mijn gegevens bijgewerkt
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Mos,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Mos,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Licht hier de beoordeling van de afhandeling toe....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?