Opgelost door Telfort: pauzeren abonement

T. Ta Trong

ik ga 3 maanden studeren in het buitenland en heb dus niks aan mijn abonnement, behalve een telefoon rekening die betaald moet worden. Daarom zou ik hem graag willen pauzeren en ben daarmee bereid mijn contract periode te verlengen. Als reactie hierop is het alleen maar mogelijk door een afkoopsom wat het alleen nog maar nadeliger maakt.

pauzeren, en ben bereid om mijn contract dan ook te verlengen

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Thi Ta Trong,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Thi Ta Trong, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    T. Ta Trong
    Snel door KPN benaderd, maar langzaam door Telfort.
    Voor de rest alleen maar antwoord gekregen dat het niet kon.
    Dus ben in principe geen meter opgeschoten en ga aan het einde van mijn contract dan ook zeker switchen van provider. Daarnaast hoef ik het ook niet aan te raden aan andere.

T. Ta Trong

Ook een klacht indienen over Telfort?