Klacht Telfort: Plotseling heel vaak geen bereik, al jaren telfort abonnement.

Klachtnummer
# 158654
Gebruiker
Pietertje
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik werk in de bouw en heb een Samsung Xcover omdat die tegen een stootje kan. Op een gegeven moment ben ik regelmatig niet bereikbaar op mijn gsm. Simkaart eruit en weer erin hielp soms maar lang niet altijd. Ik dacht het zal wel aan mijn toestel liggen en heb vorige week een nieuwe Xcover gekocht. Helaas is het probleem niet opgelost, dan maar snel een nieuwe Sim kaart kopen want op het werk vinden ze het knap vervelend dat ze me niet kunnen bereiken en ik natuurlijk ook. Maar je raad het al nog steeds ben ik regelmatig ineens niet bereikbaar, de klantenservice gebeld, andere instellingen ingevoerd maar nog steeds ben ik regelmatig niet bereikbaar. Thuis zou ons bereik niet zo geweldig zijn maar waar ik werk dat is een grote stad en mijn collega's die ook bij Telfort klant zijn hebben er geen last van. Nu moet ik van Telfort naar de winkel van mijn nieuwe Xcover terug gaan maar ze sturen me van het kastje naar de muur. Ik mag mijn contract alweer verlengen maar als het zo moet dan

De oplossing

Dat ik weer bereikbaar zoals voorheen. Ik ben altijd tevreden geweest maar nu gaat het helemaal mis. Als Telfort er niet voor kan zorgen dat ik normaal bereikbaar ben op mijn gsm dan wil ik graag per direct van mijn abonnement af zodat ik bij een andere provider een contract kan afsluiten zodat ik weer zonder kopzorgen kan bellen en gebeld worden.
Alvast hartelijk dank

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hendriks,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Pietertje
    Datum
    dd. 18-3-2015 Vorige week is afgesproken dat we kosteloos kunnen overstappen naar KPN. Hopelijk is dan zijn bereik weer in orde. Nu ben ik van de week weer door Telfort gebeld en vertellen ze me dat ik een ander toestel moet proberen want ze weten niet hoe het komt. Wij hebben een gezin van 5 personen, en ze hebben allemaal Telfort gsm abonnementen en zijn alle 4 te bereiken en ik niet, thuis ook niet. Ik heb een nieuw toestel en een nieuwe SIM kaart en ik heb mijn telefoon op t werk nodig.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hendriks,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    Pietertje
    Datum
    Ik ben nog helemaal niet tevreden, eerst beloven ze me dat ik kostenloos overkan stappen naar de KPN en nu moet ik naar de winkel terug want het zal wel aan dat nieuwe toestel liggen. Ik kan door de week niet dus moet ik dat van het weekend doen. Hoogst waarschijnlijk moet die dan opgestuurd worden en dat gaat ook weer een paar weken duren. Ze beloven bij Telfort wel dat ze er iets aan willen doen maar laten me al bijna een maand barsten. Nogmaals zeer ontevreden, u hoort nog van me
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hendriks,

    De behandelaar van deze reactie heeft nog eens actie uitgezet bij de collega's van Telfort om nogmaals contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hendriks,

    De behandelaar van Telfort heeft u nogmaals gesproken. De oorzaak zat hem in het toestel. Omdat u eigen toestel is gaat u er mee terug naar de Media Markt.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen