Opgelost door Telfort: Prepaid nummer afgesloten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 169074
Gebruiker
Margaretha
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Prepaid nummer van mijn moeder is afgesloten. Mijn moeder is met psychiatrische problematiek opgenomen en heeft haar mobiel niet meer gebruikt en dus ook niet opgewaardeerd. Haar betaalgegevens zijn gekoppeld aan dit nummer, betalingen kunnen nu niet meer worden verricht. Het nummer is nog niet opnieuw uitgegeven, de gegevens van mijn moeder kunnen zelfs worden teruggevonden bij dit nummer. Volgens de klantenservice is het technisch niet mogelijk het nummer terug te geven. Gezien het feit dat ons kleine foutje grote gevolgen heeft, verzoeken wij Telfort met klem het nummer aan mijn moeder terug te geven.

De oplossing

Het telefoonnummer teruggeven aan mijn moeder. Wij hebben er geen problemen mee dat haar beltegoed verloren is gegaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Valk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Margaretha
    Datum
    Ik wacht uw inhoudelijke reactie af.
  3. Auteur
    Margaretha
    Datum
    Overige informatie: telefoon is in juli 2015 opgewaardeerd, in januari 2016 verlopen. Dan nog coulancetermijn, die volgens mij nu met één maand overschreden is. Een dergelijk nummer kun je niet nu al uitgeven aan derden. Wanneer je een abonnement afsluit bij een andere provider, kan dat met nummerbehoud. Waarom is het dan niet mogelijk dit nummer gewoon terug te geven?
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Valk,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Margaretha
    Datum
    Telfort heeft telefoonnummer teruggevonden en op een simkaart aan ons toegestuurd. Er stond zelfs nog vijf euro beltegoed op de kaart. Prima opgelost door Telfort, uitstekende service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margaretha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen