Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Prepaid nummer afgesloten
Details
De klacht
Prepaid nummer van mijn moeder is afgesloten. Mijn moeder is met psychiatrische problematiek opgenomen en heeft haar mobiel niet meer gebruikt en dus ook niet opgewaardeerd. Haar betaalgegevens zijn gekoppeld aan dit nummer, betalingen kunnen nu niet meer worden verricht. Het nummer is nog niet opnieuw uitgegeven, de gegevens van mijn moeder kunnen zelfs worden teruggevonden bij dit nummer. Volgens de klantenservice is het technisch niet mogelijk het nummer terug te geven. Gezien het feit dat ons kleine foutje grote gevolgen heeft, verzoeken wij Telfort met klem het nummer aan mijn moeder terug te geven.De oplossing
Het telefoonnummer teruggeven aan mijn moeder. Wij hebben er geen problemen mee dat haar beltegoed verloren is gegaan.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.