Opgelost door Telfort: prepaid simkaart van telfort wel betaald en niet ontvangen

sad Opgelost
fiddler

voor mijn vrouw bestelde ik een nieuwe simkaart voor haar telfort prepaid abbonnement, aangezien de oude niet meer paste in haar nieuwe telefoon. kreeg bericht van telfort dat de nieuwe kaart verstuurd was. geld is afgeschreven van haar bel tegoed, maar de kaart hebben we nooit ontvangen .... even voor het probleem bellen kost 50 ct of zelfs 100 cent per minuut. bezopen, telfort maakt hier fouten. emasil gehad, maar kan daar niet op antwoorden, "noreply@telfort.nl". ik hoop dat dit bericht beschaafd genoeg is .... voel me indeze wat minder "beschaafd". mvg a.grupstra

kontakt met telfort om e.a even soepel op te lossen

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Grupstra,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

fiddler
    Geen reaktie tot nu toe.

Dan maar een gevonden 0800 nummer gebeld met onze vaste lijn. Helpdesk: "we kunnen de lijst met gegevens hier niet inzien ...." Ons antwoord: " maar we hebben een email ontvangen dat er een Sim kaart onderweg is". Helpdesk: "oh ja, ik zie het, maar U moet toch met ons 0900 nummer bellen .. we kunnen hier niets voor U doen !".

Dus maar ruim 5 minuten a 50 ct per minuut gebeld met dit 0900 nummer. Met een norsige dame aan de lijn die zei: "ik stort de betaalde 7.50 terug die van Uw beltegoed is afgehaald, en koop maar een nieuwe simkaart bij de Albert Hein, met een nieuw telefoon nummer. U kunt deze weer overzetten naar Uw oude 06 nummre, maar dan moet U ons bellen .. " Weer 50 ct per minuut !

Helaas staat er nog ongeveer 12.50 euro op ons oude 06 nummer gereserveerd, anders hadden de die hele Telfort aan de wilgen gehangen.

Moraal: TELFORT MAAKT FOUTEN, en om die op te lossen wordt je als trouwe klant, al ruim 15 jaar, flink op kosten gejaagd ...

fiddler
    De reaktie van KPN kwam na het bericht van hierboven binnen ... ben benieuwd.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Grupstra,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

fiddler
Zelf maar een nieuwe simkaart kopen in de supermarkt; het betaalde bedrag zou teruggestort worden, evenals de gemaakte helpdesk 0900 50ct p/m kosten. Dit pas na ingrijpen van moederbedrijf KPN, Telfort zelf was in eerste instantie niet echt klantvriendelijk te noemen ....

Ook een klacht indienen over Telfort?