Opgelost door Telfort: prepaid simkaart van telfort wel betaald en niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 265067
Gebruiker
fiddler
Datum
4 reacties

Details

De klacht

voor mijn vrouw bestelde ik een nieuwe simkaart voor haar telfort prepaid abbonnement, aangezien de oude niet meer paste in haar nieuwe telefoon. kreeg bericht van telfort dat de nieuwe kaart verstuurd was. geld is afgeschreven van haar bel tegoed, maar de kaart hebben we nooit ontvangen .... even voor het probleem bellen kost 50 ct of zelfs 100 cent per minuut. bezopen, telfort maakt hier fouten. emasil gehad, maar kan daar niet op antwoorden, "noreply@telfort.nl". ik hoop dat dit bericht beschaafd genoeg is .... voel me indeze wat minder "beschaafd". mvg a.grupstra

De oplossing

kontakt met telfort om e.a even soepel op te lossen

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Grupstra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    fiddler
    Datum
    Geen reaktie tot nu toe.

    Dan maar een gevonden 0800 nummer gebeld met onze vaste lijn. Helpdesk: "we kunnen de lijst met gegevens hier niet inzien ...." Ons antwoord: " maar we hebben een email ontvangen dat er een Sim kaart onderweg is". Helpdesk: "oh ja, ik zie het, maar U moet toch met ons 0900 nummer bellen .. we kunnen hier niets voor U doen !".

    Dus maar ruim 5 minuten a 50 ct per minuut gebeld met dit 0900 nummer. Met een norsige dame aan de lijn die zei: "ik stort de betaalde 7.50 terug die van Uw beltegoed is afgehaald, en koop maar een nieuwe simkaart bij de Albert Hein, met een nieuw telefoon nummer. U kunt deze weer overzetten naar Uw oude 06 nummre, maar dan moet U ons bellen .. " Weer 50 ct per minuut !

    Helaas staat er nog ongeveer 12.50 euro op ons oude 06 nummer gereserveerd, anders hadden de die hele Telfort aan de wilgen gehangen.

    Moraal: TELFORT MAAKT FOUTEN, en om die op te lossen wordt je als trouwe klant, al ruim 15 jaar, flink op kosten gejaagd ...

  3. Auteur
    fiddler
    Datum
    De reaktie van KPN kwam na het bericht van hierboven binnen ... ben benieuwd.
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Grupstra,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fiddler
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelf maar een nieuwe simkaart kopen in de supermarkt; het betaalde bedrag zou teruggestort worden, evenals de gemaakte helpdesk 0900 50ct p/m kosten. Dit pas na ingrijpen van moederbedrijf KPN, Telfort zelf was in eerste instantie niet echt klantvriendelijk te noemen ....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen