Klacht Telfort: Prepaidtelefoon: bijstorten of blokkeren

Klachtnummer
# 57282
Gebruiker
Jacobje
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Mag Telfort zomaar je telefoon blokkeren totdat je geld bijstort? Dat moet elk halfjaar, maar er staat al bijna 20 euro op. Elk half jaar kwam er meer bij omdat ik zelden bel, wil voornamelijk bereikbaar zijn op dat nummer. Je moet minimaal 10 euro betalen, als het nou 5,- was.Ik ervaar dit als diefstal. Ik heb al een abonnement bij T, maar ze willen dit geld niet overhevelen. Ik ben tig jaar klant. Voel me melkkoe.

De oplossing

Overhevelen overtollig bedrag naar abonnement.

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Hoeven,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Jacobje
    Datum
    Ik wil niet nog meer bijstorten, ik kan het niet opmaken. Wil het overschot kunnen gebruiken voor mijn abonnement, dat ik ook heb bij Telfort.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Hoeven, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Hoeven, Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Jacobje
    Datum
    Bij KPN is de klant geen koning blijkbaar.
    Hoe moeilijk is het om een klant met 2 telefoons wat tegemoet te komen. Het kost u niets, het gaat alleen om de verdeling van MIJN geld. U kunt alleen wat minder geld achterover drukken. Wordt u er gelukkig van om geld te innen waar u niets voor levert?
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Hoeven, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen