Klacht Telfort: Prepaidtelefoon: bijstorten of blokkeren

Jacobje

Mag Telfort zomaar je telefoon blokkeren totdat je geld bijstort? Dat moet elk halfjaar, maar er staat al bijna 20 euro op. Elk half jaar kwam er meer bij omdat ik zelden bel, wil voornamelijk bereikbaar zijn op dat nummer. Je moet minimaal 10 euro betalen, als het nou 5,- was.Ik ervaar dit als diefstal. Ik heb al een abonnement bij T, maar ze willen dit geld niet overhevelen. Ik ben tig jaar klant. Voel me melkkoe.

Overhevelen overtollig bedrag naar abonnement.

Telfort
    Geachte mevrouw Van der Hoeven,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Jacobje
    Ik wil niet nog meer bijstorten, ik kan het niet opmaken. Wil het overschot kunnen gebruiken voor mijn abonnement, dat ik ook heb bij Telfort.
    Telfort
    Geachte mevrouw Van der Hoeven, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Van der Hoeven, Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jacobje
    Bij KPN is de klant geen koning blijkbaar.
    Hoe moeilijk is het om een klant met 2 telefoons wat tegemoet te komen. Het kost u niets, het gaat alleen om de verdeling van MIJN geld. U kunt alleen wat minder geld achterover drukken. Wordt u er gelukkig van om geld te innen waar u niets voor levert?
    Telfort
    Geachte mevrouw Van der Hoeven, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?