Klacht Telfort: Proactief bezig zijn, dat kent Telfort niet!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115994
Gebruiker
Penfold
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 1 mei kregen wij de sleutel van ons nieuwe huis. Het eerste wat ik ben gaan doen is Telfort bellen, om te vragen of mijn alles in 1 pakket internet extra 50Mbit-5Mbit, 2 X digitale TV, Telefonie onbeperkt naar mobiel en vast op mijn nieuwe adres zou werken. ( ons werk, hele dagen gesprekken voeren over o.a de Skype ) Meneer gefeliciteerd u kunt gewoon uw contract meenemen dat nog tot oktober loopt. Er is alleen 1 maar. Uw snelheid zal dalen van 50/5Mbit naar 30/3Mbit. Op 11 mei heb ik Telfort gebeld. Het leek me prettig om mijn TV signaal mobiel te krijgen. De verkoper gaf aan dat een set voor 2 TV's 50 euro koste. 15 mei had ik internet. Maar geen tv en telefoon, helaas ging het internet ook bergafwaarts, met dit gevolgen dat wij nu een schotel ik de tuin hebben staan die 250 euro per week kost. Nogmaals ons werk is er van afhankelijk. De rest van de ellende zal ik u besparen. De verbinding is nu 4Mbit. 0,5Mbit en mijn contract is vreemd genoeg zonder mijn toestemming verlengt.

De oplossing

info info info waar wij aan toe zijn. Snelle aansturing van een monteur van KPN. Er was duidelijk te zien dat er storing op de lijn zit. Doe wat, wees proactief ! Als ik nu niet betaal staat er toch ook een deurwaarder aan de deur! Dan ben je wel ineens belangrijk!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Dogterom,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Penfold
    Datum
    Geachte mevrouw, meneer,

    Mijn frustratie loopt weer op.
    Het klopt dat er is toegezegd, afgelopen zaterdag, dat er contact met mij zou worden opgenomen door de KPN.

    Tot mijn verbazing, krijg ik net te horen dat dat niet zal gebeuren. Toen ik zelf "proactief" pom een update vroeg zonet kreeg ik te horen dat er weer een test gaat volgen en wel morgen.

    Waar zijn we mee bezig.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Dogterom,

    Uw klacht is nog in behandeling bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Dogterom,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Penfold
    Datum
    Telfort heft de overeenkomst met mij netjes ontbonden. Ik heb een financiële vergoeding gehad van iets meer dan 170 euro. Mijn totale schade bedroeg veel meer. M.a.w ik zal het hier mee moeten doen. Mijn eigen conclusie in deze is dat ik nooit meer een contract zal afsluiten bij een provider die niet de eigenaar is van de lijnen. Dit omdat deze providers niet pro-actief werken maar afhankelijk zijn van een ander. Ik zit nu bij de KPN, alles werkt gelukkig weer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Penfold
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?