Opgelost door Telfort: Probleem wordt niet opgelost

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 388045
Gebruiker
Slam23
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu al 3,5 week geen internet, tv of telefoon. Absoluut geen enkele communicatie met Telfort. Medewerkers van de helpdesk weten of niks of lezen voor wat we al weten of verzinnen maar wat om van ons af te zijn. En tot drie keer toe de hoorn er op gegooid.
Na 2 weken en minimaal 40 telefoontjes van onze kant (inclusief telefoontjes naar kabelbeheer) is ons dossier doorgestuurd naar klantrelaties, die we zelf niet kunnen bereiken. Nadat we 2 telefoontjes van hen per ongeluk hebben gemist, is het nu ook van die kant stil. Maar wel een mail dat we telefonisch zo slecht te bereiken zijn!
Wij vermoeden te weten wat het probleem is, namelijk iets omzetten in een kastje in de wijk. Maar we kunnen dit niet zelf organiseren. En Telfort blijkbaar ook niet.
Oja dit alles begon met het vervangen van een modem van analoog naar digitaal. Een modem die wij niet nodig hadden want we deden alles al digitaal!

De oplossing

Wij willen actief geïnformeerd worden. Ook als het probleem lastig is. Verder willen we onze diensten terug én dat we redelijk gecompenseerd worden voor gemiste diensten en de kosten de we zelf hebben moeten maken. En oja we worden ook liever niet voorgelogen!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de melding verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    Telfort Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Slam23
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op zich hebben we momenteel nog geen diensten, maar een goede stap vooruit is dat Telfort Webcare nu de interne processen actief in de gaten houdt, en meest belangrijk, ons ook actief informeert en een mogelijkheid biedt om terug te communiceren. Dat lijkt een kleine stap (en ja, we hebben nog steeds geen diensten), maar de frustratie dat alleen Telfort contact met ons opneemt en wij zelf terug kunnen bellen/mailen/appen (behalve naar de volstrekt ineffectieve 1e lijn) is in ieder geval afgenomen. Hopelijk lost het zich nu wel sneller op
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen