Opgelost door Telfort: Problemen Experiabox v8 en Apple Bonjour

Robhonings

Inmiddels een bekend probleem, maar Telfort doet er niets mee. 'We kunnen u helaas niet helpen'. Ik denk daar anders over. Het probleem bestaat uit de steeds wegvallende internetverbinding op Apple apparatuur. Nergens anders last van. Telfort geeft als oplossing het veranderen van het kanaal. Na meerdere pogingen is dit helaas niet gelukt. Op internet staat enkel 1 oplossing te lezen: een andere Experiabox, de v9.

Ik zou graag een wel goed werkend modem/router willen ontvangen, bijv. Experiabox v9, deze zou het beschreven probleem oplossen

Telfort
    Geachte heer Honings,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte heer Honings,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Robhonings
    Snelle reactie en prima opgelost. Alles werkt naar behoren! Absoluut positief!

Robhonings

Ook een klacht indienen over Telfort?