Opgelost door Telfort: Problemen Experiabox v8 en Apple Bonjour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51207
Gebruiker
Robhonings
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Inmiddels een bekend probleem, maar Telfort doet er niets mee. 'We kunnen u helaas niet helpen'. Ik denk daar anders over. Het probleem bestaat uit de steeds wegvallende internetverbinding op Apple apparatuur. Nergens anders last van. Telfort geeft als oplossing het veranderen van het kanaal. Na meerdere pogingen is dit helaas niet gelukt. Op internet staat enkel 1 oplossing te lezen: een andere Experiabox, de v9.

De oplossing

Ik zou graag een wel goed werkend modem/router willen ontvangen, bijv. Experiabox v9, deze zou het beschreven probleem oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Honings,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Honings,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Robhonings
    Datum
    Snelle reactie en prima opgelost. Alles werkt naar behoren! Absoluut positief!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robhonings
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen