Klacht Telfort: problemen met mijn nieuwe toestel

Klachtnummer
# 31618
Gebruiker
tanja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe abonnement telefonische afgesloten die per 18 aug in gaat en ik heb daarbij een telefoon genomen Sony xperia Z. Sinds dat ik de tel heb ontvangen heb ik er problemen mee dingen die kapot zijn enz. Ik heb de klantenservice benaderd hierover en dat was al op de 2e dag en er werd verteld dat ik een gezegelde envelop zou krijgen zodat ik het terug kon sturen omdat het binnen 7 dagen is. Ik heb 1,5 week gewacht niks ontvangen, heb ik weer gebeld en toen werd er gezegd dat de klacht wat ik heb door gegeven is al opgelost hoe weet ik niet . Nogmaals een klacht gegeven dat mijn toestsel nu ook niet zonder wifi niks meer doet ik kan niet bellen buiten de deur niet internetten enz. De klantenservice vind het allemaal vervelend en kan mijn boosheid wel snappen maar niet heus en zou dat nogmaals als klacht door geven aan de des betreffende afd. 1 week later heb ik weer gebeld dat ik maar niet geholpen word en sinds gister doet de tel het helemaal. ik wil overstappen kan dat??

De oplossing

Ik word elke keer van het kastje naar de muur gestuurd ben het zat.
Ik wil mijn abbonement opzeggen want hier word ik niet goed van

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Shebzad,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen