Klacht Telfort: Publiciteit via de media zoeken over bovenstaand probleem!

Ongeloof

Ik heb een appartement gekocht en wil per 20 dec. mijn provider kpn laten aansluiten op mijn nieuwe adres en heb dit doorgegeven aan KPN.
Vervolgens heeft Telfort aan de huidige bewoner medegedeeld dat zijn contract stopt en hij zijn huidige contract bij Telfort NIET meer kan verhuizen, tenzij ik mijn aanvraag ANNULEER!
De klantenservice van KPN gebeld en zij heeft hier nog nooit van gehoord!
Maar navraag bij klantenservice telfort zegt echter dat dit klopt hun klant kan niet meer verhuizen met zijn huidige abonnement!
Ik moet mijn aanmelding ANNULEREN tot de huidige bewoner zijn verhuizing geregeld heeft!
Telfort is een dochteronderneming van KPN maar deze laatste, heeft hier nog nooit van gehoord en gelooft mijn verhaal niet.

Telfort klantenservice reactie, de huidige bewoner moet een nieuw pakket kiezen met een jaarcontract, dat kan wel zonder annulering van mijn aanmelding en dat wil hij niet!

Deze regeling van Telfort stoppen en anders dit probleem zelf voor hun klant oplossen en niet de andere provider de schuld geven!
KPN heeft hier nog nooit van gehoord?????

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Ma,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ongeloof
    Telfort moet dit oplossen samen met hun moeder KPN !
    Niet de klant van het kastje naar de muur sturen!

Ook een klacht indienen over Telfort?