Klacht Telfort: Publiciteit via de media zoeken over bovenstaand probleem!

Klachtnummer
# 279060
Gebruiker
Ongeloof
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een appartement gekocht en wil per 20 dec. mijn provider kpn laten aansluiten op mijn nieuwe adres en heb dit doorgegeven aan KPN.
Vervolgens heeft Telfort aan de huidige bewoner medegedeeld dat zijn contract stopt en hij zijn huidige contract bij Telfort NIET meer kan verhuizen, tenzij ik mijn aanvraag ANNULEER!
De klantenservice van KPN gebeld en zij heeft hier nog nooit van gehoord!
Maar navraag bij klantenservice telfort zegt echter dat dit klopt hun klant kan niet meer verhuizen met zijn huidige abonnement!
Ik moet mijn aanmelding ANNULEREN tot de huidige bewoner zijn verhuizing geregeld heeft!
Telfort is een dochteronderneming van KPN maar deze laatste, heeft hier nog nooit van gehoord en gelooft mijn verhaal niet.

Telfort klantenservice reactie, de huidige bewoner moet een nieuw pakket kiezen met een jaarcontract, dat kan wel zonder annulering van mijn aanmelding en dat wil hij niet!

De oplossing

Deze regeling van Telfort stoppen en anders dit probleem zelf voor hun klant oplossen en niet de andere provider de schuld geven!
KPN heeft hier nog nooit van gehoord?????

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ma,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Ongeloof
    Datum
    Telfort moet dit oplossen samen met hun moeder KPN !
    Niet de klant van het kastje naar de muur sturen!

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen