Opgelost door Telfort: rekening gewoon betalen ondanks 2 maanden geen tv en internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84909
Gebruiker
Jalini
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Omdat ik verhuisd ben heb ik in totaal ongeveer 2 maanden zonder televisie en internet gezeten. Ik moet vervolgens wel het volle bedrag betalen ondanks de slechte service. Ik zou 20 november weer aangesloten worden en nu krijg ik te horen dat ik pas de 27e wordt aangesloten.

De oplossing

Ik zou graag geld terug willen van de vorige rekening en korting op de aankomende rekening. Aangezien ik amper tv, internet bellen heb gekregen. Daarnaast zou ik de volgende keer meer duidelijkheid willen krijgen over de uiterste oplever datum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Kasi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Jalini
    Datum
    Ik ben door Telfort gebeld, ze komen me tegemoet. Ik wacht de aanstaande maand af...
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Kasi, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Kasi, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  5. Auteur
    Jalini
    Datum
    Telfort is mij tegemoet gekomen met het betalen van een rekening. Er wordt een maand in krediet gebracht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jalini
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen