Opgelost door Telfort: rekening gewoon betalen ondanks 2 maanden geen tv en internet

Jalini

Omdat ik verhuisd ben heb ik in totaal ongeveer 2 maanden zonder televisie en internet gezeten. Ik moet vervolgens wel het volle bedrag betalen ondanks de slechte service. Ik zou 20 november weer aangesloten worden en nu krijg ik te horen dat ik pas de 27e wordt aangesloten.

Ik zou graag geld terug willen van de vorige rekening en korting op de aankomende rekening. Aangezien ik amper tv, internet bellen heb gekregen. Daarnaast zou ik de volgende keer meer duidelijkheid willen krijgen over de uiterste oplever datum.

Telfort
    Geachte mevrouw Kasi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Jalini
    Ik ben door Telfort gebeld, ze komen me tegemoet. Ik wacht de aanstaande maand af...
    Telfort
    Geachte mevrouw Kasi, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Kasi, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Jalini
    Telfort is mij tegemoet gekomen met het betalen van een rekening. Er wordt een maand in krediet gebracht

Jalini

Ook een klacht indienen over Telfort?