Opgelost door Telfort: Rekening voor niet geboden diensten

Fedde

We hebben een abonnement voor mobiel bellen, 300 belminuten voor € 7 per maand, wordt automatisch afgeschreven. Het afgeschreven bedrag werd steeds hoger, tot zelfs
€ 70. Het bleek, dat er 341 Sms'jes waren berekend naar een servicenummer van KPN (0031626000230) en 125 Sms'jes naar een servicenummer van Telfort(06531313130.
Dit vertelde ons op 11 nov een medewerker van de klantenservice. We zouden worden teruggebeld. In plaats daarvan, kwam er een e-mailbericht op 19 november van Telfort (noreply), dat we die sms'jes gewoon moeten betalen. Vandaag weer klantenservice gebeld en die mevrouw vertelde ons, dat we "gewoon" moeten betalen. Wat kunnen we hiermee?

We zouden willen, dat de rekeningen worden gecorrigeerd.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Berg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Fedde
    Klacht is met Telfort besproken. Telfort heeft toegezegd dat de betaling van niet geleverde diensten (SMS-jes) zal worden teruggestort. Tot op heden niet gebeurd. Telfort zal in week 51/52 opnieuw contact met mij opnemen.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Berg, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Berg, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?
    KPN Klantenreacties CMT
    Fedde
    De klacht is door Telfort afgehandeld.
    De in rekening gebrachte, maar niet door klager verzonden sms-jes, zijn inmiddels terugbetaald.

Fedde

Ook een klacht indienen over Telfort?