Opgelost door Telfort: Rekening voor niet geboden diensten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 41129
Gebruiker
Fedde
Datum
5 reacties

Details

De klacht

We hebben een abonnement voor mobiel bellen, 300 belminuten voor € 7 per maand, wordt automatisch afgeschreven. Het afgeschreven bedrag werd steeds hoger, tot zelfs
€ 70. Het bleek, dat er 341 Sms'jes waren berekend naar een servicenummer van KPN (0031626000230) en 125 Sms'jes naar een servicenummer van Telfort(06531313130.
Dit vertelde ons op 11 nov een medewerker van de klantenservice. We zouden worden teruggebeld. In plaats daarvan, kwam er een e-mailbericht op 19 november van Telfort (noreply), dat we die sms'jes gewoon moeten betalen. Vandaag weer klantenservice gebeld en die mevrouw vertelde ons, dat we "gewoon" moeten betalen. Wat kunnen we hiermee?

De oplossing

We zouden willen, dat de rekeningen worden gecorrigeerd.

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Berg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Fedde
    Datum
    Klacht is met Telfort besproken. Telfort heeft toegezegd dat de betaling van niet geleverde diensten (SMS-jes) zal worden teruggestort. Tot op heden niet gebeurd. Telfort zal in week 51/52 opnieuw contact met mij opnemen.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Berg, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Berg, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?
    Met vriendelijke groet,
    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Fedde
    Datum
    De klacht is door Telfort afgehandeld.
    De in rekening gebrachte, maar niet door klager verzonden sms-jes, zijn inmiddels terugbetaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fedde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen