Klacht Telfort: Rekeningnummer veranderen

Karin1

Ik had een rekening bij de ABN. Dit werd door omstandigheden 1,5 maand een rekening bij de ING. Dit gemeld bij Telfort. Ging goed. Totdat ik het nummer weer veranderde in het oude nummer bij de ABN omdat de ING-rekening opgeheven werd door mij. Toen begon het gezeik. Emails met de vraag en het goede nummer erin. Online nummer verandert. Gebeld met Telfort. Ja mw komende maand komt het goed hoor. Alles klopt nu. Ja aan me hoela. weer een email met de boodschap dat er geen geld van de rekening af kon, ja hehe, die bestaat niet meer. Ben nu 4 maanden verder met een stelletje dyslecten en het hangt me mijn strot uit. Wat kan ik nou in godsnaam nog doen behalve mijn abonnement opzeggen om het rekeningnummer goed te krijgen?. Ik weet het niet meer

Dat het goede rekeningnummer gebruikt wordt voor mijn abonnementsgeld.

Telfort
    Geachte mevrouw Warmerdam,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Karin1
    Vandaag gebeld door Telfort. Deze mw gaat het probleem volgen en het zou per volgende maand goed moeten gaan.Begin volgende maand neemt zij weer contact met mij op of het goed gegaan is Fijn dat er even iemand meekijkt. .
    Telfort
    Geachte mevrouw Warmerdam,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?