Klacht Telfort: Reparatie telefoon iPhone 5S

grzegorz

Telefoon IPHONE 5S na 3 maanden van gebruik ging naar de site reparatieservice geprijsde telefoon voor € 302 en € 35 kosten voor het bepalen van de onderzoek .Fakt is dat van 35 euro betaald, maar helaas is de diagnose van wat is gebroken in de telefoon en gekregen voor betaald deze diagnose .Ik bied een klacht en ik eis briefje wat gebroken is in de telefoon!
Referentienummer-7604513
Bonnummer-5B71150
Met vriendelijke groeten Gregor

ik wil op een papietje waar op staat: waardoor de telefoon kapot is gegaan.
en als ik dit niet zou krijgen dan ga ik een e-mail naar apple store schrijven met klachten op telfort.

Geachte heer Zakrzewski,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Geachte heer Zakrzewski,

De behandelaar van deze reactie Telfort heeft u inmiddels gesproken en de kosten voor het onderzoek vergoed.
    Tevens heeft zij de contact gegevens van Teleplan aan u doorgegeven zodat u met hen verder kunt overleggen met betrekking tot de constatering van Teleplan.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

grzegorz
    hallo paar dagen geleden heb ik met teleplan gesprokenen ze zeiden dat ze niet gaan zeggen wat er kapot is want ze weten niet wat kapot is ik heb 35 euro betaald alleen voor de foto's en de verzendkosten zeiden ze.
    dus waarvan die 302 euro ????
    dank u wel grt grzegorz
    Geachte heer Zakrzewski,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT