Opgelost door Telfort: Reparatieperiode langer dan een maand / geen internetverbinding & mogelijkheid om foto's te maken op mijn leentoestel
Details
De klacht
Op 26-11-12 is mijn mobiel ( Sony experia T) opgehaald om gerepareerd te worden. Ik heb sindsdien een leentoestel (sony ericsson experia) waar ik tot heden geen internet verbinding op heb. Ook heb ik geen mogelijkheid om foto’s te maken, want daarvoor zou ik een ander sd kaart moeten aanschaffen speciaal voor mijn leentoestel, gezien mijn oude telefoon een ander soort sd kaart heeft.Ik heb meerdere keren telfort 0900 nummer heb gebeld om mijn klacht te melden is het nog steeds niet opgelost. Ik kreeg meerdere keren de opdacht om mijn tel uit te zetten en opnieuw op te starten, dit heeft niet geholpen en tot heden geen internetverbinding.
Ik eis mijn abonnement(internet) kosten van de afgelopen maand terug en schadevergoeding voor het feit dat ik al langer dan een maand met een leentoestel zit waar ik een ander sd kaart voor moet kopen om foto’s te kunnen maken. Ook wil ik graag duidelijkheid over wanneer mijn mobiel gerepareerd wordt.
De oplossing
Ik eis mijn abonnement(internet) kosten van de afgelopen maand terug en schadevergoeding voor het feit dat ik al langer dan een maand met een leentoestel zit waar ik een ander sd kaart voor moet kopen om foto’s te kunnen maken. Ook wil ik duidelijkheid over hoe lang het nog gaat duren om mijn mobiel gerepareerd terug te krijgen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.