Opgelost door Telfort: Reparatieperiode langer dan een maand / geen internetverbinding & mogelijkheid om foto's te maken op mijn leentoestel

Kathleen Soares

Op 26-11-12 is mijn mobiel ( Sony experia T) opgehaald om gerepareerd te worden. Ik heb sindsdien een leentoestel (sony ericsson experia) waar ik tot heden geen internet verbinding op heb. Ook heb ik geen mogelijkheid om foto’s te maken, want daarvoor zou ik een ander sd kaart moeten aanschaffen speciaal voor mijn leentoestel, gezien mijn oude telefoon een ander soort sd kaart heeft.

Ik heb meerdere keren telfort 0900 nummer heb gebeld om mijn klacht te melden is het nog steeds niet opgelost. Ik kreeg meerdere keren de opdacht om mijn tel uit te zetten en opnieuw op te starten, dit heeft niet geholpen en tot heden geen internetverbinding.

Ik eis mijn abonnement(internet) kosten van de afgelopen maand terug en schadevergoeding voor het feit dat ik al langer dan een maand met een leentoestel zit waar ik een ander sd kaart voor moet kopen om foto’s te kunnen maken. Ook wil ik graag duidelijkheid over wanneer mijn mobiel gerepareerd wordt.

Ik eis mijn abonnement(internet) kosten van de afgelopen maand terug en schadevergoeding voor het feit dat ik al langer dan een maand met een leentoestel zit waar ik een ander sd kaart voor moet kopen om foto’s te kunnen maken. Ook wil ik duidelijkheid over hoe lang het nog gaat duren om mijn mobiel gerepareerd terug te krijgen.

Telfort
    Geachte mevrouw Soares,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Kathleen Soares
    Ik heb inmiddels te horen gekregen, dat ik mijn abonnementskosten en internet koste vergoed krijg van Telfort.
    Mijn telefoon is nog steeds in reparatie en Telfort zegt dat zij mij binnen 2 dagen gaan bellen hierover. Ik ben benieuwd hoelang dit alles gaat duren anders moet ik weer opnieuw mijn kosten terugvragen.
    Telfort
    Geachte mevrouw Soares,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Kathleen Soares
    Mijn klacht is opgelost maar ik wacht nog op teruggave van mijn abonnementskosten, die ik volgens Telfort vergoed krijg. Eind januari 2013 zou het op mijn rekening moeten staan. Ik ga ervan uit dat het goed komt.

Kathleen Soares

Ook een klacht indienen over Telfort?