Klacht Telfort: reparatieverzoek Huawei = afgekeurd

# 182079
traunsee

nog nooit eerder problemen gehad met Telfort, zeker al 10jaar klant van maar....
maar nu, nu ik een Huawei P8 indiende omdat de scherm het na een regenbui op het fiets, helemaal niet meer deed(bytheway: mijn tomtom navi welke op het fietsstuur vast zat dus nog steeds....!!!) stuurde ik een reparatieverzoek in en kreeg ik pas na 4weken en dan ook slechts omdat ik zelf eens ging navragen, de reactie: eigen schuld, dikke bult... valt niet te repareren....!
op het foto van de reparatieservice is e e n bruin plek tussen twee koperen contacten te zien als hun referentie/uitleg.
zeker hadden deze 'monteurs' nog nooit eerder een half jaar jonge gsm onder hun neusgaten, met absoluut n u l krasjes op/aan geen ene kant van een gsm phone!!!
toch is het nu aan mij dat ie het niet meer doet.
ik was met 4vrienden fietsen, had een 8jaar oude TomTom op het stuur en wij kwamen in een regenbui terecht.
het TomTom vol in de regen, doet het nog steeds, mijn/het toestel van Telfort NIET !

in 1e instantie vroeg ik aan Telfort om reparatie. na 4weken wachten ging ik eens achteraan zitten een kreeg plots te horen: niet meer te repareren (jammer zat hier geen foto kan van ee... bruine plek van 3mm tussen twee contacten!!!)
zat al uren aan het foon om te ' t e l f o r t e n ' - resultaat = 0! alleen callcenter workers zonder mogelijkheid om 'echte' supervisor's te benaderen.
*sim card is uit het 'reserve phone'!
*accu ligt ook eruit
ben d'r Telfort even helemaal gestop, want da's g e e n service meer te noemen.
of Telfort gaat binnen dagen 'echte service' aanbieden,
of ik wens ze verders success, alhoewel zonder mij.

bytheway: vanzelfsprekend, dat dit gebeuren, incl. audio opnames van gespreken met 'service/callcentermedie's' van/voor Telfort op sociaal medie's terecht komt! weet waar je aan begint is altijd ten voordeel van de consument, he' ;)

Telfort alleen maar nog op zoek aan snelle zaken en winst, ergo neem ik dat maar in mijn map: ervaringen op!

Telfort
    Geachte heer Erlewein,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    traunsee
    had reactie van KPN/Telfort. ze noemen het defecte display-waterschade! ik=condens-vocht-montage-schade!4man van ons fietstocht door nog geen 10min. regen hadden helemaal geen een probleem met hun gsm's- ik zelfs niet eens met een oud TomTom op/aan men stuur-deze doet het nog steeds, wel liep mijn Huawei in men borsttas vocht op en de scherm deed het niet meer! KPN/Telfort had ik j a r e n en hun nooit een probleem/schadeclaim met mij! durft het een waardeloos beleid noemen betr. reactie!