Opgelost door Telfort: scannen id bewijs

telfort

Had een sim-only besteld,ik vroeg uitdrukkelijk omtrent het scannen van mijn id bewijs ik kreeg als antwoord dat het niet gedaan werd, maar dat ik mij wel moest legitimeren.In de welkomst mail werd ik gewezen over het tonen van mijn id bewijs en €0,01 pinnen. Ik was het hiermee eens.Mijn verbazing was ook zeer groot toen bij aflevering van de Sim-only een scan van mijn id bewijs gemaakt wilde worden. Ik heb dit afgewezen.Mij werd
gezegd dat ik de sim kaart dan niet zou krijgen want dat was voorschrift.Bij telefonisch
kontakt naderhand werd mij gezegd dat ik geen schriftelijke annnulering van de bestelling kreeg,daar aan mij niets geleverd was.

De sim-only kaart alsnog leveren zonder scannen van het id bewijs zoniet dan een schriftelijke bevestiging van annulering per e-mail.

Telfort
    Geachte heer Baar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    telfort
    Is telefonisch overleg geweest over mijn klacht scannen id bewijs.
    Overeen gekomen dat ik de fotot en het bsn no voor scanning mocht afplakken,heb hiervan op mijn verzoek,schriftelijk toestemming gehad.

telfort

Ook een klacht indienen over Telfort?