Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Schadeverzekering
Details
Klacht
Ik heb bij telfort bij mijn samsung s4 mini vorig jaar een schadeverzekering afgesloten. Mijn telefoon heeft waterschade opgelopen en is naar de fabrikant gestuurd. Helaas was deze niet meer te repareren, en werd ik door telfort gebeld dat er een waardebon van 99 euro op mij ligt te wachten ('dagwaarde' van de telefoon). Daarnaast moet ik nog 50 euro eigen risico betalen, en houdt ik dus een waardebon van 49 euro over...)Duidelijk in de voorwaarde van de schadeverzekering staat: "4.2.2 Indien, in geval van vervanging van de Apparatuur, dezelfde Apparatuur niet leverbaar is, ontvangt Contractant functioneel gelijkwaardige Apparatuur van dezelfde waarde als de
beschadigde of defecte Apparatuur."
Gewenste oplossing
Het toestel is momenteel voor 299.00 euro te koop in de winkel, dus wil ik op zijn minst een waardebon van dat bedrag, of een gelijkwaardig functionele telefoon (en die bestaat niet voor 99 euro..)Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.