Klacht Telfort: Schadeverzekering

Klachtnummer
# 198899
Gebruiker
de Regt
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij telfort bij mijn samsung s4 mini vorig jaar een schadeverzekering afgesloten. Mijn telefoon heeft waterschade opgelopen en is naar de fabrikant gestuurd. Helaas was deze niet meer te repareren, en werd ik door telfort gebeld dat er een waardebon van 99 euro op mij ligt te wachten ('dagwaarde' van de telefoon). Daarnaast moet ik nog 50 euro eigen risico betalen, en houdt ik dus een waardebon van 49 euro over...)

Duidelijk in de voorwaarde van de schadeverzekering staat: "4.2.2 Indien, in geval van vervanging van de Apparatuur, dezelfde Apparatuur niet leverbaar is, ontvangt Contractant functioneel gelijkwaardige Apparatuur van dezelfde waarde als de
beschadigde of defecte Apparatuur."

Gewenste oplossing

Het toestel is momenteel voor 299.00 euro te koop in de winkel, dus wil ik op zijn minst een waardebon van dat bedrag, of een gelijkwaardig functionele telefoon (en die bestaat niet voor 99 euro..)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Regt,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    de Regt
    Datum
    Telfort heeft het in de winkel heel netje opgelost! Ik heb nu een nieuw gelijkwaardig functionerend mobiel!
    Groetjes,

    Maud
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw De Regt,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen