Opgelost door Telfort: schermschade htc one

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47396
Gebruiker
cees polhout
Datum
6 reacties

Details

De klacht

begin september een nieuw abonnement in gebruik genomen van telfort met een lease toestel de htc one , binnen 3 weken nadat ik hem in gebruik had ,lag hij op tafel ,we hoorden een klein tikkend geluidje ,waarop ik hem oppakte , gewoon het hele beeldscherm in 1000 barsten (krakalee) , allemaal glassplinters op tafel , daarop volgende dag telfort gebeld en uitgelegd ,waarop zij zeiden ,toestel word opgehaald u krijgt een leen toestel ,en word gerepareerd ! na 14 dagen krijg ik een maitje dat toestel gerepareerd kan worden op mijn kosten !! hun hadden valschade geconstateerd ???daarop heb ik gereageerd dat dit absoluut niet aan de hand was ,en dat ik daar zelfs 2 getuigen van had , en dat die daar ook een verklaring voor af wilden leggen !!daar gaan ze gewoon niet op in ,daarna contact gehad met smartcare de reparatie afdeling van telfort , en kreeg een jongen aan de lijn "mirzak "die zei meneer u heeft helemaal gelijk ,wij kunnen ook zien dat er niets met dit toestel is gebeurd !!

De oplossing

nieuw toestel of vakkundig gerepareerd zodat die gewoon weer nieuw en onbeschadigd is !!

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Polhout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    cees polhout
    Datum
    gebeld door medewerker van kpn i.p.v. medewerkers telfort deze heeft mij toegezegd dat het opgelost zou gaan worden ,de schade waarop ik gereageerd heb met dat ik toestel en abonnement bijna 4 maanden niet meer gebruik ,en ook de lease en kosten voor gebruik wat ik niet doe niet wens te betalen , dat leek hem geen probleem !! hij zou mij daarover terugbellen , inmiddels wel de toezegging van telfort dat de schade betaald word ,maar ben nog niet teruggebeld over de rest van de kosten !!
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Polhout, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    cees polhout
    Datum
    contact gehad met medewerker telfort , scherm zou worden gemaakt ,daar heb ik geld voor ontvangen , toestel zou dan gerepareerd worden ,en geretourneerd ,daar heb ik inmiddels contact over opgenomen ,kreeg een sms je van telfort dat ik contact op moest nemen voor retour afspraak ,gebeld in de wacht ,doorverbonden in de wacht meerdere malen alle gegevens opgeven !! afspraak gemaakt !! na 2 dagen bleek niet gerepareerd te zijn ?? nu weer wachten op nieuwe afspraak !!
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Polhout, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    cees polhout
    Datum
    na heel veel onderhandelen en druk zetten zaak opgelost met telfort !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cees polhout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen