Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Service verlenen?
Details
Klacht
Na een financiele overweging, ben ik van UPC (waar ik tevreden over was), toch naar telfort overgestapt. Vanaf dag 1 (16 juni jl) is er 4 weken geen aansluiting van internet, telefoon en tv geweest en een zeer beroerde communicatie. Er was een aansluiting niet in mijn huis, die er voor dit abonnement wel zou moeten zitten. Ik ben geen monteur en telecom expert, dus ga uit van een goede informatie overdracht van mijn provider. Is dat raar? Telfort had, aangezien het door de telefoon moeilijk op te lossen bleek, gelijk een monteur moeten sturen. Na veel bellen, heb ik dan zelf een monteur van hun gevraagd, en eindelijk is het nu geregeld (per 9 juli!). Maar Telfort is van mening dat dit voor mijn kosten komt. Ik begrijp dit niet. ik verwacht een service en als iets het niet volgens het boekje doet, dan wil je dat toch opgelost hebben voor je klant? dit heeft me heel veel extra geld gekost, terwijl ik juist wilde besparen. ik vind het echt heel erg!!Gewenste oplossing
Directe contract ontbinding ZONDER boetes nog meer extra kosten. EN een tegemoetkoming voor de gemaakte kosten. ( monteurskosten 105,-, 4 weken geen communicatie, verzwijgen van een contractbreuk van uw overstapservice tav mijn vorige provider). dit kost mij nog eens 406,- Dat was klantgericht geweest als u dat had gemeld, alvorens de overstap te regelen )- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.