Klacht Telfort: Sinds 10-4-2014 geen telefoon

halu

Op 10-04-2014 is de glasvezelverbinding uitgevallen waarna direct contact Telfort helpdesk is opgenomen.
Na vele telefoontjes ben ik in zoverre geholpen dat televisie na 4 dagen weer werkte
Telefonie werkt echter nog steeds niet en het enige wat Telfort gedaan heeft, is om het vaste nummer om te leiden naar de mobiele telefoon.
Op 4-5-2014 Telfort in gebreke gesteld maar 3 werkdagen verder nog geen reactie mogen ontvangen.

Werkende telefoon

Telfort
    Geachte heer Leusink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    halu
    Gelukkig is het probleem uiteindelijk verholpen. Het heeft al met al 6 weken geduurd.Vanuit KPN heeft een contactpersoon de zaak netjes afgehandeld. Nu de financiële afhandeling nog, dat proberen we deze week af te ronden.
    Geachte heer Leusink,
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    halu
    De afhandeling was echt slecht, naast de kosten voor de mobiele telefoon krijgen we € 50,- vergoed, daarvoor hebben we 6 weken geen telefoon gehad en hebben we tietallen malen aan de telefoon moeten hangen. Beoordeling van de afhandeling is echt een dikke onvoldoende.
    Telfort
    Geachte heer Leusink,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    halu
    Afhandeling van de klacht duurde veel te lang en de vergoeding was veel te laag gezien de overlast die is ondervonden.

halu

Ook een klacht indienen over Telfort?