Opgelost door Telfort: Sinds juni storing met intenet vast bellen en tv. Ik word er zoo ziek van en geen oplossing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38449
Gebruiker
Bianca
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Zo ik kan u vertellen dat ik het zo zat ben met telfort. Het begon al eerder dan juni maar dacht oh dat gaat wel over en is een storing we zitten nu eind oktober en ik kan u zeggen dat echt niets en niets is opgelost maar wel geld willen innen voor iets dat gewoon weg niet werkt ook na meerdere telefoontjes gereset nieuw modem iemand van de kpn is hier geweest en noem het maar allemaal op. Het stotteren blijft gewoon in tv het vast bellen viel steeds weg en internet ook dus met andere woorden gewoon weg niet te doen. Sinds juni ben ik gaan bellen en heb me al wat geld gekost om met ze te bellen ... maar niks en niks is gedaan tot een oplossing. Bij deze zie ik mij dan ook echt genoodzaakt dat jullie het contract ontbinden vanaf juni dat ik erover gebeld heb want dit kan gewoon niet. Mijn kosten voor het bellen lopen maar op... en echter als ik naar telfort ad gebeld werd er gezegd ik noteer het nou ik kan u zeggen dat gewoon weg bijna niets genoteerd is en niet gezien is dat ik gebeld

Gewenste oplossing

Contract onbinden.. en dat ik heel snel naar een andere provider kan . want er is al aan het oplossen sinds juni 2013 en sorry maar niks is opgelost. En daarbij ook nog dat ik een maand niet hoefde te betalen en toch in rekening werd gebracht. en dat ik extra paketten heb besteld nou niet dus en dat werd allemaal opgelost en stopgezet meteen en na gekeken. Toen ik weer een hoge rekening had gekregen ben ik weer gaan bellen en was er helemaal niets afgesloten van pakketten. Dus alweer zoveel betalen ik ben het echt spuugh zat ik heb het internet nodig voor werk en formulieren in te vullen en tv kijken is niet te doen. ik heb filmpjes gemaakt hoe ik hier tv zit te kijken nou ieder mens zou een steen door de tv gooien maar aan de tv zelf ligt het niet.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Scholtes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Bianca
    Datum
    Ik zal de reactie afwachten
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Scholtes, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    Bianca
    Datum
    Mijn klacht is op een nette manier afgehandeld en helemaal naar mijn tevreden heid ze hebben de notas gecrediteerd en per 24 november contract beeindigd. Zodat we eindelijk naar een provider kunnen die in ons huis wel werkende internet telefonie en tv kunnen bieden.
  5. Auteur
    Bianca
    Datum
    Mijn klacht is op een nette manier afgehandeld en helemaal naar mijn tevreden heid ze hebben de notas gecrediteerd en per 24 november contract beeindigd. Zodat we eindelijk naar een provider kunnen die in ons huis wel werkende internet telefonie en tv kunnen bieden

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen