Klacht Telfort: slecht bereik en slechte behandeling

nounna

goedendag,ik zit al jaren bij telfort en was dik tevreden totdat ik merkte dat mijn bereik heel slecht begon te worden,ik dacht dat het kwam omdat ik eenmalig een extra MB bundel had aangevraagd,volgens telfort ligt het daar niet aan,en moest de telefoon even gereset worden,maar het probleem bleef zich voordoen.na een paar keer resetten..en we een paar maanden verder waren,zeiden ze misschien ligt het aan je toestel of je simkaart..ik heb toen een nieuwe toestel bij telfort zelf aangeschaft en een nieuwe sim...het probleem bleef.toen moest ik naar een telfort winkel want vanuit de klantenservice konden ze nix meer voor mij betekenen.het meisje die daar werk vond het zelf raar hoe het kon dat ik zo slecht bereik had...ze verrichte alle taken die Ze maar kon verrichten om het beter te maken,ik kreeg weer een nieuwe sim...maar geen verbetering.ik moest van haar direct contact opnemen met de technische dienst zij kon verder nix meer voor mij doen. toen ik eindelijk de technische dienst aan de lijn kreeg,kreeg ik al gelijk een preek van ene yassine dat het niet gebruikelijk was om hun direct aan te spreken,maar dat hij ff zou gaan kijken wat hij kon doen...hij liet me bijna 10 minuten aan de lijn hangen om daarna te zeggen dat hij niet had kunnen zien wat het probleem was.en dat ik het nog even weer moest uitleggen...tijdens mijn uitleg zei hij met een geïrriteerde toon dat dit probleem onmogelijk is en dat het misschien toch lag aan mn toestel...ik zei toen:'' maar ik heb al een nieuw toestel bij jullie aangeschaft.....voordat ik mn zin kon afmaken.zei hij grof:''ik ga deze discussie niet aan en hing gewoon op!!! ik heb dit bijna een jaar volgehouden hopend dat t probleem zich zou oplossen.de technische dienst was in dit geval mn laatste hoop...en zo gaat hij met mij om??? zo te zien kan niemand mij helpen maar ik ga ook niet betalen voor iets waar ik niet veel aan heb! als ze geen oplossing kunnen vinden dan wil ik per direct bij ze weg zonder al die opzegtermijn onzin,want wat mij betreft heb ik al te lang mn best gedaan om een goeie klant te zijn.maar nu heb ik t gevoel dat zolang zij maandelijks hun geld krijgen zal het ze een zorg zijn wat ik daarvoor terug krijg. ik ben zeeeeeeeer teleurgesteld in telfort en hoe dan ook ga ik bij ze weg! groeten NR

als telfort toch geen oplossing heeft voor mijn probleem dan wil ik per direct opzeggen!!

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Rassidi,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

nounna
    goedendag,ik ben pas een paar dagen na dit bericht gecontacteerd dus ik kon nog niet reageren erop.
    waar het op neer komt is dat het probleem niet opgelost kan worden want niemand weet waar het aan ligt.opnieuw werd me geadviseerd om alle handelingen uit te voeren die ik al die maanden al heb uitgevoerd,en toen ik aangaf dat het geen zin had,werd me gezegd om bij te houden elke dag waar ik het minst bereik had en op welk tijdstip van de dag...dus met andere woorden moet ik met mn telefoon in mn hand lopen de hele dag en een logboek houden.want misschien lag het aan de locatie of het tijdstip dat het drukker is wat betreft mobiel gebruik.onzin natuurlijk!!! en bovendien nog die zelfde dag kreeg ik weer een voicememo waarvan ik pas een paar uren later erachter kwam dat ik m had...ik was in die uren thuis geweest,op straat voor boodschappen,langs de dokter...dus op verschillende locaties en tijden.
    ik zie al dat dit een slopend proces gaat worden dus ik zit mn abonement gewoon uit tegen mn wil in en ik ga hoe dan ook weg bij telfort!

nounna
Nog steeds nix, ik werd gebeld met allerlei domme suggesties om m'n bereik zelf te verbeteren.. Zoals constant in de gaten houden de hele dag waar en wanneer ik slecht bereik heb.. Iets wat ik zelf al in gaten hield voordat ze ermee kwamen, en waar ze toch nix aan konden doen. Kortom ik zit nu gewoon vast aan deze situatie totdat m'n abonnement verloopt en dan ben ik weg!!! Rot streek can telfort voor een klant die er jaaren zit.

Ook een klacht indienen over Telfort?