Opgelost door Telfort: Slecht internet /loze beloftes

Arfinha

Problemen met onstabiel /zwak signaal internet van telfort.
Dit is al jaren aan de hand en nog altijd geen adequate oplossing geboden. Klantenservice is onprofessioneel en onwelwillend om te helpen.

Ik wil dat telfort zijn belofte, om er alles aan te doen om het internet goed werkend te krijgen, nakomt.

Geachte heer/mevrouw Haas,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Arfinha
    Telfort heeft gebeld, maar ik was niet in de gelegenheid om op te nemen. Mail gekregen wanneer ik bereikbaar zou zijn. Ik heb aangegeven dinsdag (gisteren) gebeld te willen worden. Ik heb tot nu toe niets gehoord.
    Geachte mevrouw Haas,

De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken. Er is een afspraak gemaakt voor een monteur.
    Zodra de behandelaar een terugkoppeling heeft gekregen van de technische dienst, zal zij weer contact met u opnemen.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )
    Geachte mevrouw Haas,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Arfinha
Er is een nieuwe kabel aangelegd en een nieuwe modem geïnstalleerd. Kosten voor het aanleggen van de kabel worden door telfort vergoed.

Ook een klacht indienen over Telfort?