Opgelost door Telfort: Slecht internet /loze beloftes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 477997
Gebruiker
Arfinha
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Problemen met onstabiel /zwak signaal internet van telfort.
Dit is al jaren aan de hand en nog altijd geen adequate oplossing geboden. Klantenservice is onprofessioneel en onwelwillend om te helpen.

De oplossing

Ik wil dat telfort zijn belofte, om er alles aan te doen om het internet goed werkend te krijgen, nakomt.

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Haas,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Arfinha
    Datum
    Telfort heeft gebeld, maar ik was niet in de gelegenheid om op te nemen. Mail gekregen wanneer ik bereikbaar zou zijn. Ik heb aangegeven dinsdag (gisteren) gebeld te willen worden. Ik heb tot nu toe niets gehoord.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Haas,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken. Er is een afspraak gemaakt voor een monteur.
    Zodra de behandelaar een terugkoppeling heeft gekregen van de technische dienst, zal zij weer contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Haas,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arfinha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een nieuwe kabel aangelegd en een nieuwe modem geïnstalleerd. Kosten voor het aanleggen van de kabel worden door telfort vergoed.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen