Klacht Telfort: Slecht internet Telfort

Klachtnummer
# 447686
Gebruiker
kaptein
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu al maanden zeer slecht internet dat steeds wegvalt en als het wel werkt zeer traag is. Als je de klantenservice belt word je onbeschoft behandeld elke keer hetzelfde riedeltje wat niet werkt.. modem resetten kabeltjes controleren ik word er niet goed van!! los die problemen nou eens op!!
Het aparte is dat ik vorige maand na 20 telefoontjes een monteur zou krijgen, die is alleen nooit geweest maar mijn internet deed het opeens een paar weken weer prima sinds maanden.. Maar u kunt het al raden het is weer slecht.
Dit is het laatste wat ik onderneem voor dat ik overstap want ik weet niet meer waar ik voor betaal!!

De oplossing

Mijn probleem oplossen

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kaptein,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kaptein,

    Van uw behandelaar van Telfort hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Ook een klacht indienen over Telfort?