Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Slecht internet
Details
De klacht
ik heb na onze verhuizing in december slecht tot geen internetIk heb al meerderen malen met telfort contact gehad
ik heb de aansluiting verplaatst en van kanalen gewisseld ik heb gereset
de mbs van mijn mobielen abonnement zijn zo verbruikt omdat ik thuis niet op WiFi kan
Ik betaal er flink geld voor en ik wil dat er nu een monteur komt !
Dit al meerdere malen aangegeven door de telefoon maar ze willen niet mee werken
Als dit niet snel opgelost wordt ga ik wil ik mijn geld terug over de niet geleverde diensten Gr Stephan hermans
De oplossing
OPLOSSING dit is niet leuk meer!!!!!!!Compensatie
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.