Klacht Telfort: Slecht internet

Klachtnummer
# 117772
Gebruiker
hallo!!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb na onze verhuizing in december slecht tot geen internet
Ik heb al meerderen malen met telfort contact gehad
ik heb de aansluiting verplaatst en van kanalen gewisseld ik heb gereset
de mbs van mijn mobielen abonnement zijn zo verbruikt omdat ik thuis niet op WiFi kan
Ik betaal er flink geld voor en ik wil dat er nu een monteur komt !
Dit al meerdere malen aangegeven door de telefoon maar ze willen niet mee werken
Als dit niet snel opgelost wordt ga ik wil ik mijn geld terug over de niet geleverde diensten Gr Stephan hermans

De oplossing

OPLOSSING dit is niet leuk meer!!!!!!!
Compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hermans,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen