Opgelost door Telfort: Slechte afhandeling van fout bij overstap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 432136
Gebruiker
Avalon#51
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag, nadat mijn overstap van Telfort naar Ziggo niet doorging heb ik op 9 maart contact met Telfort opgenomen. Ik zou gewoon aangesloten blijven en kon mij abonnement verlengen. Er werd gezegd dat mijn abonnement op 23 maart weer in zou gaan. Ik vroeg of ik dan tussen 11 en 23 maart niet zonder signaal zou zitten. Dat zou niet het geval zijn werd mij gezegd. Nou op 11 maart had ik niets meer, weer gebeld, deze mevrouw zei mij dat ik alleen een nieuw abonnement bij de KPN kon nemen en dat ik binnen 1 tot 3 dagen weer signaal zou hebben. Dit klopte dus ook niet. Ik moest tot 26 maart wachten want dat was de eerstvolgende mogelijkheid, eerder kon niet. Ik werd ook gevraagd om alles terug te sturen wat ik netjes heb gedaan. Nu moet ik dus twee stekkers van €80 kopen bij de KPN voor de draadloze aansluiting. Ik heb doordat ik steeds verkeerde informatie van de Telfort ruim twee weken zonder tv en internet gezeten wat precies met het Coronavirus samen viel. Ik moest thuis werken en proberen het nieuws te volgen op wifi van de buren. Het zou Telfort sieren om de kosten van de stekkers te vergoeden die ik braaf het teruggestuurd.

De oplossing

Een vergoeding voor twee weken zonder tv en internet zitten, vergoeding voor de stekkers.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Gelmers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Avalon#51
    Datum
    De klacht is eigenlijk voor Telfort bedoeld maar goed, Telfort en KPN zijn een en hetzelfde bedrijf.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Gelmers,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Avalon#51
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb van de KPN de €80 voor de nieuwe draadloze verbindingsstekkers retour gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen