Klacht Telfort: slechte communicatie

G. Weijers

Telfort schrijft wel af , thans bijna alles alleen de aansluitkosten zijn ze ooit vergeten en stoppen nu het abonnement
Ze zeggen dat ik hierover post heb gekregen maar die heb ik 1 x ontvangen en toen het openstaande bedrag gelijk betaalt
De overige abonnementen die ik heb daar krijg ik de rekeningen gewoon via de mail maar van deze niet , ik heb gezocht in alle mail maar kan het niet vinden , niet van deze wel van de andere
Ik heb 2 x gebeld maar ondanks toezegging dat ik mail zou krijgen zie ik nog steeds niks

Gewoon de 18 euro afschrijven en het abonnement gewoon door laten lopen

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Weijers,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

G. Weijers
    KPN heeft als eerste de klacht keurig de klacht opgenomen
    Ik kreeg iemand van Telfort alleen dat was iemand van de afdeling vast en internet en zit nu nog te wachten op de afdeling mobiel die zou nog contact opnemen met mij , deze is alleen niet zo vlot als de afdeling vast internet en de KPN

Ook een klacht indienen over Telfort?