Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: slechte communicatie
Details
Klacht
Telfort schrijft wel af , thans bijna alles alleen de aansluitkosten zijn ze ooit vergeten en stoppen nu het abonnementZe zeggen dat ik hierover post heb gekregen maar die heb ik 1 x ontvangen en toen het openstaande bedrag gelijk betaalt
De overige abonnementen die ik heb daar krijg ik de rekeningen gewoon via de mail maar van deze niet , ik heb gezocht in alle mail maar kan het niet vinden , niet van deze wel van de andere
Ik heb 2 x gebeld maar ondanks toezegging dat ik mail zou krijgen zie ik nog steeds niks
Gewenste oplossing
Gewoon de 18 euro afschrijven en het abonnement gewoon door laten lopenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.